اخبار داغ

شهردار نهاوند:

بهره برداری از پتانسیل های مدیریت شهری هنگام بروز بحران اولویت شهردای نهاوند است

بهره برداری از پتانسیل های مدیریت شهری هنگام بروز بحران اولویت شهردای نهاوند است
شهردار نهاوند با بیان اینکه مدیریت شهری برای ساماندهی شهر هنگام بروز بحران های جوی آمادگی کامل دارد، گفت: انجام اقدامات لازم در این خصوص و بهره گیری از پتانسیل های موجود در شهرداری از اولویت های این مجموعه خدمت رسان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  گرو، امیررضا یوسفیان در جمع خبرنگاران نهاوند گفت: از اولین ساعات بارش زمستانی، در مرحله اول واحد خدمات شهری نهاوند با کمک نیروهای خود، در حال برف روبی شریانات اصلی و فرعی شهر هستند و کلیه معابر با انجام عملیات نمک پاشی برای ایمن شدن در برابر یخ بندان و تسهیل در عبور و مرور شهروندان آماده می شوند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرو,

وی اظهار داشت: همچنین با توجه به بارش حجم زیاد برف، عوامل شهرداری برای جلوگیری از شکسته شدن شاخه های درختان و آسیب به شهروندان و جلوگیری از حوادث اقدام به برف  تکانی درختان در نقاط مختلف شهر می نمایند.

,

شهردار نهاوند با بیان اینکه تقویت زیرساخت های شهری زمینه را برای پویایی شهر در همه زمان ها به ویژه هنگام بروز بحران های جوی فراهم می کند،افزود:  اینکه برخی تصور می کنند مشکلات و ترافیک ناشی از بارش برف و باران متوجه شهرداری است، قضاوت صحیحی نیست؛ چرا که بسیاری از معضلات کنونی ریشه در روند غلط شهرسازی از گذشته، رشد بی رویه ساخت و سازها، افزایش سرانه جمعیت همچنین عدم تناسب زیرساخت ها نسبت به میزان جمعیت دارد .

,

یوسفیان گفت: پیشنهاد می شود به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان در روزهای بارندگی و جلوگیری از آبگرفتگی معابر یا جاری شدن سیلاب همچنین کمک به رفع گره های ترافیکی،با تشکیل ستاد مستقل مدیریت بحران شاهد تقویت زیرساخت های شهری و شناسایی نقاط پرخطر در مواقع بحرانی به منظور ساماندهی آنها باشیم .

,

وی ادامه داد: مدیریت شهری نهاوند با برنامه ریزی های صورت گرفته از ماه های گذشته برای بارش احتمالی باران و برف در آماده باش کامل بوده و برای جلوگیری از بروز آب گرفتگی های معابر، در چندین نوبت همه کانال ها و مسیل های شهر را لایروبی کرده است.
شهردار نهاوند گفت: تلاش نیروهای زحمت کش شهرداری نهاوند برای رفع مشکلاتی ناشی از برف همچنان ادامه دارد و شهروندان نهاوندی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی و یا مشکلاتی از این قبیل با سامانه ارتباط مردمی 137  این دستگاه در ارتباط باشند تا موارد در اسرع وقت پی‌گیری شود.
وی در پایان اظهار داشت: در چنین مواقعی علاوه بر مسئولان، مردم نیز مسئولیت هایی دارند، از جمله اینکه باید خودروی های شخصی خود را مجهز به لوازم مورد نیاز فصول سرد سال کرده و آمادگی لازم را برای رانندگی هنگام بارش داشته باشند زیرا اگر برای حتی یک خودرو اتفاقی در معابر رخ دهد کلیه معابر مجاور تحت تاثیر قرار می گیرند و معضلات ترافیکی به وجود می آید.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه