اخبار داغ

ماندگاری خبر داد؛

بیش از ۳۰۰ راوی و مبلغ روحانی به راهیان نور جنوب اعزام می‌شوند

بیش از ۳۰۰ راوی و مبلغ روحانی به راهیان نور جنوب اعزام می‌شوند
مدیرعامل مؤسسه روایت سیره شهدا از اعزام بیش از ۳۰۰ راوی و مبلغ روحانی به عملیات فرهنگی «راهیان نور» جنوب کشور در اسفند و فروردین ماه آتی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  کوله بار؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مهدی ماندگاری مدیرعامل مؤسسه روایت سیره شهدا از آموزش بیش از 2000 راوی و مبلغ راهیان نور توسط این مؤسسه خبر داد و گفت: اعتقاد ما بر این است که  هر جامعه و با هر اعتقادی مردم را به سوی افراد موفق در زمینه‌های مختلفی سوق می‌دهند تا روش موفقیت آنها را بدانند.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار, کوله بار, کوله بار,
 
,
وی در ادامه  با بیان اینکه در جامعه ما که جامعه اسلامی است باید از نگاه خدا ببینیم افراد موفق چه کسانی هستند, بیان کرد: خدا بعد از انبیا و اولیا به شهدا نظر کرده است و آنها را به عنوان افراد موفق معرفی می‌کند. در این زمینه نیز ما وظیفه داریم موفقیت شهدا را برای مردم بیان کنیم.
,
 
,
حجت الاسلام ماندگاری افزود: برای اینکه موفقیت شهدا برای مردم ملموس‌تر باشد آنها در طول سال و به ویژه اسفند و فروردین که بهترین فصل برای تجدید عهد با شهدا است به مناطق عملیاتی دفاع مقدس می روند و در آنجا راویان و مبلغان دفاع مقدس رمز موفقیت شهدا را برای مردم بیان می‌کنند.
,
 
,
وی تقویت ایمان به غیب, ولایت مداری و استقامت را از جمله رمز موفقیت شهدا عنوان کرد و گفت: برای ادامه دادن راه شهدا و پیوستن به شهدا باید این موارد را رعایت کنیم تا به رستگاری برسیم.
,
 
,
مدیرعامل مؤسسه روایت سیره شهدا اظهار کرد: رسالت مؤسسه روایت سیره شهدا در طول سال برگزاری یادواره ها و مراسم‌های مرتبط با شهدا در محافل دانش آموزی و دانشجویی است که در ایام  راهیان نور نیز برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی برای زائران اجرا می‌کنیم.
,
 
,
حجت‌الاسلام ماندگاری تبلیغات هنری, تبلیغ در فضای مجازی و تولید محصولات فرهنگی را از دیگر برنامه ‌های این مؤسسه برشمرد و گفت: مؤسسه روایت سیره شهدا تا کنون بیش از 2 هزار راوی و مبلغ روحانی دفاع مقدس برای حضور در اردوهای راهیان نور آموزش داده که این راویان و مبلغان در طول سال در مناطق عملیاتی غرب و جنوب حضور پیدا خواهند کرد. طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال بیش از 300 راوی و مبلغ در اسفند و فروردین سال جاری در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور خواهند یافت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه