اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی سپاه شهدا آذربایجان غربی عنوان کرد؛

تبلیغات منفی رسانه‌های بیگانه فارسی زبان علیه راهیان نور

تبلیغات منفی رسانه‌های بیگانه فارسی زبان علیه راهیان نور
چراغی گفت: اثرگذاری حرکت عظیم راهیان نور در میان نسل های امروزی باعث شده که رسانه های فارسی زبان بیگانه، آخرین توان خود را برای بی اثر جلوه دادن این حرکت مهم، به کار ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ حسنعلی چراغی مسئول اردویی سپاه شهدا آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار کوله بار با اشاره به اینکه تلاش برخی رسانه های غربی همچون بی بی فارسی در جهت انحراف افکاری عمومی از عدم تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور بر روی نسل های امروزی به ویژه دانش آموزان است، گفت: رسانه های انگلیسی تمام تلاش خود را صرف تبلیغات منفی علیه راهیان نور کرده اند، چرا که راهیان نور در مسیر دفاع مقدس واقع شده است و می تواند انتقال دهنده ارزش ها و مفاهیم ایثار و از خود گذشتی به نسل های امروزی باشد و به همین دلیل می بینیم که رسانه های فارسی زبان بیگانه، آخرین توان خود را برای بی اثر جلوه دادن این حرکت مهم، به کار بسته اند.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
وی در ادامه با بیان اینکه اردوهای راهیان نور با امنیت کامل برگزار می شود، اظهار داشت: رسانه های بیگانه در تلاشند تا با تکنیک بزرگنمایی خطر تصادف در مسیرکاروان های راهیان نور، باعث ترس و دلهره در مردم برای انصراف از این سفر مهم شوند اما بحمدالله می بینیم که سال به سال اعزام های راهیان نور از نظر کیفی و کمی رشد داشته است و دارد.
,
 
,
چراغی ادامه داد: رویکرد اصلی بسیج، تبیین هر چه بیشتر مواضع انقلابی در مبارزه با استکبار جهانی است تا چرایی این مبارزه و بحث دلایل عقلی آن بیشتر تبیین شود.
,
 
,
مسئول اردویی سپاه شهدا آذربایجان غربی در ادامه تاکید کرد: پشتیبانی تمام عیار آمریکا از رژیم منفور پهلوی، حمله به هواپیمای مسافربری ایران و کشته شدن هزاران انسان بیگناه، آغاز جنگ، شرارت‌ها و تشدید تحریم‌ها همه اسباب و دلایل عقلانی ملت ایران در مبارزه با استکبار است.
,
 
,
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین خواسته های استکبار، نابودی اسلام در جهان است،خاطر نشان کرد: ‌آمریکا هیچ وقت از شرارت‌های خود علیه ملت ایران دست برنداشته و با اعمال رفتارها و حرکات تروریستی، تحریم‌ها و تهدیدهای متعدد به جنگ و تاریخ پر از خفت و خواری در برابر ملت ایران دیگر جایگاهی در عرصه جهانی و بین‌المللی ندارد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه