اخبار داغ

زمان آغاز ثبت نام کاندیداهای شورا ی شهر و روستا اعلام شد + جزئیات

زمان آغاز ثبت نام کاندیداهای شورا ی شهر و روستا اعلام شد + جزئیات
عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا زمان ثبت نام از کاندیداهای شورای شهر و روستا را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: شورای نگهبان به مصوبه مجلس شورای اسلامی درخصوص اصلاح قانون انتخابات شوراها ایراد گرفته است که فردا جزئیات آن منتشر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

محمدجواد کولیوند امروز- شنبه- درخصوص نظر شورای نگهبان درخصوص اصلاح قانون انتخابات شوراها اظهار داشت: شورای نگهبان به این مصوبه مجلس شورای اسلامی ایراد گرفته ولی هنوز از جزئیات و علت ایرادهای شورای نگهبان خبری نداریم و فردا جزئیات نظر شورای نگهبان اعلام خواهد شد.

,

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به ایرادی که شورای نگهبان به مصوبه مجلس شورای اسلامی گرفته، مطمئنا این قانون به انتخابات سال 96 نمی‌رسد.

,

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه از دوشنبه، مجلس وارد بودجه می‌شود و تا پایان بررسی لایحه بودجه سال 96 نمی‌توانیم به این موضوع ورود کنیم، نهایتا هفته سوم اسفند می‌توانیم ایرادات را مورد رسیدگی قرار دهیم که در آن زمان نیز روزشمار انتخابات شوراها آغاز شده و این قانون، بر انتخابات تاثیری نمی‌گذارد.

,

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: 25 اسفند هیات‌های اجرائی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل می شوند و 30 اسفند تا 6 فروردین زمان ثبت نام کاندیداها انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه