اخبار داغ

علیرضا زاکانی؛

نهضت خدمتگزاری به مردم راه نجات کشور است/ عده ای در پی سوء استفاده از فوت آیت الله هاشمی هستند

نهضت خدمتگزاری به مردم راه نجات کشور است/ عده ای در پی سوء استفاده از فوت آیت الله هاشمی هستند
علیرضا زاکانی گفت: نهضت خدمتگزاری به مردم راه نجات کشور و برون رفت از بحران هاست، اما متسفانه امروز برخی در تلاش اند که به خاطر پیروزی در انتخابات، حتی به گسل های بین قومیت ها دامن بزنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایت کریمه،  علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در قم به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: ترامپ به دلایلی برای ایران یک فرصت اساسی محسوب می گردد؛ اولین دلیل اینکه ترامپ حقیقت آمریکا را برای مردم جهان روشن می کند و دوم دلیل اینکه؛ ترامپ سیاست برون گرای آمریکا را برای حفظ آن به درون گرایی تبدیل می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کریمه,

وی افزود: دولت سعی می کرد که در ماجرای برجام، چهره آمریکا را بزک کرده و زیبا جلوه کند، اما با وجود کارهای ترامپ دیگر این چهره قابل بزک نیست.

,

زاکانی ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب در ماجرای برجام فرمودند: ما در از این مذاکرات چیزی از دست نمیدهیم و این برای ملت ما یک تجربه بود، اما آن چیزی که امروز ناراحت کننده می باشد، این است که دوست، حرف های دشمن را توجیه می کند.

,

وی بیان داشت:ما از برجام خوب حمایت می کنیم اما این برجام یک خسران بزرگ بود.

,

زاکانی در ادامه بیان کرد: در ابتدای انقلاب ما مشکل کار و برنامه داشتیم، مشکل بعدی بحران امنیتی بود و بعد از آن بحران مشارکت را به پیش کشیدند و به دنبال پایین کشیدن مشارکت مردم در انتخابات بودند، سپس بحران معیشت و بعد هم بحران جدایی دین از سیاست را  ایجاد کردند.

,

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، گفت: از دهه 80 نیز  دشمن در پی آن بود که نظام جمهوری اسلامی را در پای صندوق های رای دچار بحران کند و درنهایت امروز بحران ناکارآمدی مسئولین خسته را داریم.

,

وی عنوان داشت: اگر در دروان سازندگی با روش ها و هدف های غلط سرکار داشتیم، در دوران اصلاحات به سراغ جدایی دین از سیاست رفتند.

,

زاکانی افزود: متاسفانه امروزه به خاطر بی عرضگی برخی از مسئولین، بسیاری از مردم مشکل معیشت دارند و تنها آقایان نگاهشان به دست خارجی هاست، به همین دلیل تمام تهدیدهایی که بعد از انقلاب وجود داشتند، اکنون یکجا برای کشور وجود دارند.

,

وی تصریح کرد: دولت اعتدال محصولی از اشتباهات دولت سازندگی و اصلاحات است که برای پوشاندن اشتباهات و فسادهای موجود، روی به بزرگ نمایی اشتباهات گذشته می آورد، در حالی که در هیچ دوره ای به اندازه امروز، فساد اقتصادی و غارت اموال عمومی وجود نداشت است.

,

نماینده سه دورده گذشته مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: در دولت کنونی بحران نفوذ بسیار جدی است و بسیاری از تصمیمات کنونی آن را نشان می دهند.

,

وی خاطرنشان کرد: نهضت خدمتگزاری به مردم راه نجات کشور و برون رفت از بحران هاست، اما متسفانه امروز برخی در تلاش اند که به خاطر پیروزی در انتخابات، حتی به گسل های بین قومیت ها دامن بزنند.

,

زاکانی ادامه داد: ما در اوج قدرت هستیم، اما باید برای در نقطه اوج ماندن مسئولین خسته بروند و مسئولین تازه نفس و انقلابی بر سر کار بیایند، کسانی که پیرو خط رهبری هستند.

,

وی بیان داشت: در انتخابات آینده، تمام امید اردوگاه اصلاح طلبان به این است که اصولگرایان با هم اتفاق نکنند.

,

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تاکنون دولتی بی عرضه تر از دولت تدبیر و امید نداشتیم و به جای اینکه با مردم همراه باشد به آنها دروغ می گوید که نمونه اش مشکل آب و برق خوزستان است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: عده ای در پی آن هستند تا با تهیه وصیت نامه ای سیاسی از فوت آیت الله هاشمی سوء استفاده کنند تا مشکلات خود را از آن طریق مرتفع کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه