اخبار داغ

با حضور 30عکاس حرفه ای و منجم؛

کارگاه عملی عکاسی نجومی در زنجان برگزار می شود/حضور جنوبی ترین تا شمالی ترین استان های کشور در زنجان

کارگاه عملی عکاسی نجومی در زنجان برگزار می شود/حضور جنوبی ترین تا شمالی ترین استان های کشور در زنجان
عضو انجمن نجوم ایران گفت: با حضور 30عکاس حرفه ای و اساتید علم نجوم،کارگاه عملی عکاسی نجومی در زنجان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛اسدالله قمری نژاد امروز در گفت و گو با موج رسا; اظهار داشت:برای ششمین سال متوالی و از 4 تا 6 اسفند ماه سال جاری استان زنجان مفتخر به میزبانی رویداد بزرگ ملی کارگاه عملی عکاسی نجومی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری استانداری زنجان،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار می شود، افزود: این اولین کارگاه عملی منجمان و عکاسان در استان زنجان محسوب می شود.

,

مدیر اجرایی کارگاه عملی نجوم در زنجان با بیان اینکه در این برنامه که در شهر گرماب برگزار می شود،بیش از ۳۰ عکاس حرفه ای  و اساتید بین المللی عکاسی نجومی حضور دارند، ادامه داد: مدرسان این دوره اسدالله قمری نژاد،امیر حسین ابوالفتح،امیرضا کامکار،فرزاد زمانفر،طاها قوچکانلو و طاها تبیانی هستند.

,

وی گفت: رسول احدی، اسدالله قمری نژاد، طاها تبیانی و مهرداد شفیعی به عنوان عوامل اجرایی این برنامه محسوب می شوند.

,

عضو انجمن نجوم ایران خاطرنشان کرد: این دوره به صورت خاص و ویژه به صورت عملی با حضور مجرب ترین اساتید نجوم برگزار می شود.

,

قمری نژاد تصریح کرد: امیدواریم با توجه به وضعیت آب و هوایی، آسمان در زمان برگزاری این کارگاه صاف باشد تا بتوان به صورت کامل این کارگاه را برگزار کرد.

,

وی با بیان اینکه سال آینده برنامه دو سالانه  TWAN با حضور علاقه مندان بیشتری در استان برگزار می شود، افزود: منطقه گرماب به دلیل تنوع خاص برای برگزاری این کارگاه در نظر گرفته شده است.

,

عضو انجمن نجوم ایران با اشاره به اینکه سالن اجتماعات غار کتله خور برای برنامه های تئوری و محوطه غار برای کارگاه عملی در نظر گرفته شده است، افزود: عکسبرداری از آسمان با روش های خاص و ارائه آموزش های لازم به شرکت کنندگان از برنامه های این کارگاه است.

,

قمری نژاد ادامه داد: با توجه به میهمان نوازی مردم گرماب امیدواریم پس از برگشت این افراد به استان های خودشان، کارگاه های دیگری در این منطقه برگزار شود.

,

وی با بیان اینکه گردآوری این گروه کار بزرگی بود چرا که از جنوبی ترین استان های کشور تا شمالی ترین در این برنامه حضور دارند، گفت: سرویس ایاب و ذهاب از تهران برای حضور این افراد در غار کتله خور پیش بینی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه