اخبار داغ

کارشناس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان :

هیچ استانی اجازه مداخله در امور بازاریابی شبکه ای ندارند

هیچ استانی اجازه مداخله در امور بازاریابی شبکه ای ندارند
کارشناس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه هیچ استانی و به دنبال آن استان سمنان در امور مربوط بدین شرکت ها مداخله و درگیری ندارد، گفت: صدور مجوز شرکت های بازاریابی شبکه ای و تمام امور مربوط به آن توسط تهران انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی زرگر در گفتگو با خبرنگار قومس با بیان اینکه حدود 20 شرکت بازاریابی شبکه ای از سال 90 تاکنون، زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت به فعالیت می پردازند، گفت: این شرکت ها مجوز و پروانه کسب و کار خود را از این وزارتخانه دریافت کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار قومس ,

وی با اشاره به اینکه صدور مجوز شرکت های بازاریابی شبکه ای و تمام امور مربوط به آن توسط تهران انجام می شود اذعان کرد: بالطبع دفاتر استان ها هیچ دخالتی در این امور ندارند.

,

کارشناس  سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان  با بیان اینکه تمامی اطلاعات مربوط بدین شرکت ها در سامانه   networkmarketingمی باشد گفت: تنها از راه این سامانه مشخص می شود که شرکت زیرمجموعه آن می باشد یا خیر.

, networkmarketing,

زرگر با بیان اینکه این سامانه تنها مرجع مورد دسترس برای  31 استان کشور می باشد ابراز کرد: در سامانه   networkmarketingاطلاعاتی نظیر تاریخ صدور جواز، نوع فعالیت و محصولات  و ... درج شده است.

, networkmarketing,

وی تصریح کرد: هیچ استانی و به دنبال آن استان سمنان در امور مربوط بدین شرکت ها مداخله و درگیری ندارد عنوان کرد: طرح فروش وموارد مشابه آن و از جمله معرفی زیرشاخه های بازاریابی شرکت به وزارتخانه مستقر در پایتخت کشور اعلام و در صورت موافقت ، پروانه صادر می شود.

,

کارشناس  سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیرامون این سوال خبرنگار قومس که آیا این شرکت ها می توانند ماهیت و ساختاری هرمی داشته باشند اظهار کرد: ما در این مورد نمی توانیم نظر کارشناسی و قطعی داشته باشیم چراکه مرجع تصمیم گیرنده در این امر مرکز بوده و ما تابع آن هستیم.

,

زرگر با اشاره به اینکه سامانه این شرکت ها، به نحوی طراحی شده است که در صورت مشاهده تخلف یک شرکت، آیتم مورد نظر از رنگ سبز به رنگ زرد تغییر می کند بیان کرد: در صورت تخلف مجدد شرکت؛ این روند بدین صورت است که آیتم از رنگ زرد به رنگ قرمز درآمده و ابطال پرونده صورت می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه