اخبار داغ

اختلاف با پیمانکار، یک مدرسه در قم را به تعطیلی کشاند+عکس

اختلاف با پیمانکار، یک مدرسه در قم را به تعطیلی کشاند+عکس
با وجودگذشت 5 ماه از شروع آغاز سال تحصیلی، مدرسه انبیاء(ص) قم به دلیل تعمیرات هنوز به روی دانش آموزان باز نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سایت خبری ثامن؛ مدرسه ابتدایی انبیا(ص) قم، واقع در شیخ آباد 20 متری معصومیه از اول مهر تا الان تعطیل میباشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری ثامن,

به دلیل تعطیلی مدرسه انبیاء و بهسازی،  دانش آموزان این  مدرسه  به مدارس دیگر منتقل شده اند و به این خاطر تعداد زیادی از مدرسه های مقصد سه شیفته شده اند.

,

مدرسه شیخ انصاری به دلیل انتقال دانش آموزان مدرسه انبیا(ص) در سه شیفت تحصیلی مشغول فعالیت است، و مدرسه امام رضا(ع) در دو شیفت مشغول فعالیت است.

,

یکی از والدین در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:  فرزندان ما به مدرسه شیخ انصاری و امام رضا (ع)  درانتهای خیابان  خازنی ، نزدیک بزرگراه امام علی (ع) منتقل شده اند.

,

وی گفت:  به جهت دوری مسافت دانش آموزان باید از 3 خیابان اصلی و پرتردد و خطرناکِ 20متری معصومیه، 16 متری معصومیه و 20متری احداثی، عبور کنند تا به مدرسه برسند.

,

 این شهروند قمی تصریح کرد: مسیر طولانی برای دانش اموزان ابتدایی و خانوادهای آنها مشکلات فراوانی بوجود آورده که هیچکس جوابگو نمی باشد و بعد از مراجعه های متعدد فقط امروز و فردا میشود.

,

, ,

وی افزود:  در حالی که برای بهسازی مدرسه قرارداد یکماهه با پیمانکار بسته بودند و قرار بود در تابستان مدرسه تعمیر شود اما تابستان اقدامی برای بهسازی نشد و در ابتدای  مهرماه عملیات بهسازی شروع شد و اعلام شد تعمیر مدرسه یکماه طول می کشد.

,

این شهرون قمی اظهار کرد: بنا به اطلاعاتی که به دست آوردیم  سازمان نوسازی مدارس طلب پیمانکار را پرداخت نمی کند و پیمانکار هم مدرسه را تحویل نمی دهد و در این میان این دانش آموزان هستند که هزینه این اختلاف را می دهند شده اند.

,

وی گفت: خواهشمندیم مسئولین به موضوع مدرسه ابتدایی انبیاء رسیدگی کنند قبل از اینکه برای این دانش آموزان اتفاق ناگوار رخ دهد، ضمنا مدرسه امام رضا (ع) هم استاندارد لازم را از جهت ایمنی برای سنین ابتدایی ندارد وبرای مقطع راهنمایی در سال 1376 افتتاح شده است.

,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه