اخبار داغ

همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س)؛

یادواره شهدای "شبی با لاله های زهرایی" در درجزین برگزار می شود

یادواره شهدای "شبی با لاله های زهرایی" در درجزین برگزار می شود
مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای درجزین گفت: یادواره شهدا تحت عنوان "شبی با لاله های زهرایی" همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در درجزین برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی کاشفی در گفتگو با خبرنگار نیزوا، اظهار کرد: همزمان با شب شهادت اولین شهیده ولایت حضرت فاطمه(س)، یاد و خاطره شهدای گرانقدر درجزین را گرامی میداریم و با یاد و نام آنان پنجمین مراسم "شبی با لاله های زهرایی"را در درجزین برگزار می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با گرامیداشتن یاد و خاطره 23 شهید و 2 لاله گمنام شهر درجزین، بیان کرد: این یادواره چهارشنبه 11 اسفندماه همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد جامع صاحب الزمان درجزین برگزار می شود.

,

مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای درجزینبا بیان اینکه در این یادواره حجت الاسلام میر علی اکبری سخنرانی می کند، تصریح کرد: حاج عسکری اسماعیل پوراز مداحان اهل بیت نیز به ذکر مصیبت خواهد پرداخت.

,

کاشفی به برنامه های مختلف در این یادواره اشاره کرد و ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس، روایتگری از شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقه نقاشی و بهترین دلنوشته به شهدا در سطح مدارس از جمله برنامه های جانبی است که اجرا می شود.

,

وی اجرای برنامه توسط گروه دوچرخه سواری از سمنان را از دیگر برنامه های جانبی یادواره برشمرد و اضافه کرد: دوچرخه سواران با به همراه داشتن تمثال شهدا از ورودی درجزین تا گلزار شهدای این شهر را رکاب می زنند و در پایان قبور شهدا را گلباران می کنند.

,

مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای درجزین،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد شهدا را در جامعه ضروری دانست و خاطر نشان کرد: یادواره های شهدا تلنگری برای همه ما است تا خود را مدیون خون شهدا بدانیم و راه آنان را ادامه دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه