اخبار داغ

رفع حصر با رمز آشتی ملی

رفع حصر با رمز آشتی ملی
آشتی ملی، پروژه‌ای که قرار است با بزرگ‌نمایی گروه اندک، خرد و طردشده فتنه گران و حامیان آنان را یک‌قطب اجتماعی در مقابل نظام باعظمت جمهوری اسلامی تصویر کند و آنگاه به بهانه آشتی ملی، مفری باز کند برای رهایی این فتنه گران از حصر.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  هرمزپرس؛ چند روزی است که موضوع آشتی ملی از سوی رئیس دولت به‌عنوان استراتژی جدید مطرح‌شده است اما سؤال اینجاست که منظور از آشتی ملی چیست؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمزپرس,

منظور از وجود آشتی، وفاق و وحدت اجتماعی در یک جامعه بدین معنا است که شهروندان و اعضای آن جامعه در هر لباس و کسوتی به‌طور عام بر سر ارزش‌ها و اعتقادات مشترکشان تفاهم و همکاری داشته باشند بنابراین قاعدتاً باید چنین وفاقی در جامعه وجود نداشته باشد که آقای رئیس‌جمهور ضرورت چنین طرحی را برای رسیدن به وحدت و همدلی پیشنهاد نموده‌اند اما در میان شواهد و قرائن موجود نه‌تنها هیچ نشانی از اختلاف و قهر بین جامعه ایران دیده نمی‌شود بلکه هر آنچه هست تمام و کمال نشانه همدلی و وحدت ملت است که نمونه بارزان راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بود. پس اگر در میان مردم جامعه ما همدلی و وحدت وجود دارد آشتی ملی میان چه کسانی قرار است وحدت ایجاد کند؟

,


علی مطهری در پست اینستاگرامی خود به این سؤال پاسخ داده و می‌نویسد:مردم باهم قهر نیستند که نیازمند آشتی باشند بلکه در پی حوادث سال ۸۸ بخشی از مردم از بخشی از نظام دلگیر است که نیاز به آشتی ملی است».

,
,


اینجاست که هدف از طرح این استراتژی به‌خوبی درک می‌شود. استراتژی که در سایه آن قرار است این‌گونه القاء شود که در جامعه یک‌دو قطبی و اختلاف جدی و بزرگ وجود دارد که یک‌قطبان نظام و قطب دیگر فتنه گران و حامیان آنان هستند و تنها راه آشتی میان این دو قطب، عقب‌نشینی نظام و رفع حصر از فتنه گران است.

,
,

 

,

پروژه‌ای که قرار است با بزرگ‌نمایی گروه اندک، خرد و طردشده فتنه گران و حامیان آنان را یک‌قطب اجتماعی در مقابل نظام باعظمت جمهوری اسلامی تصویر کند و آنگاه به بهانه آشتی ملی، مفری باز کند برای رهایی این فتنه گران از حصر. پروژه‌ای که بیشتر به خواب‌وخیال نزدیک است تا به واقعیت به‌قول‌معروف شتر در خواب بیند پنبه‌دانه

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه