اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی:

مقاومت؛جزء مهمی از روح انسانی است/ تهاجم اقتصادی با مقاومت بی اثر می شود

مقاومت؛جزء مهمی از روح انسانی است/ تهاجم اقتصادی با مقاومت بی اثر می شود
این کارشناس مسائل اقتصادی گفت: ایران تا جایی که توانسته است از سوریه، حماس و لبنان ایران حمایت کرده است زیرا نوکر آمریکا بودن افتخار نیست و این ها نباید باعث تاثیر منفی بر روی ایستادن ومقاومت کردن بگذارد زیرا مقاومت کردن از بخش های مهم روح انسانی است زورگویان می خواهند ما را مستعمره کنند و گوش به فرمان آن ها باشیم اما کشور باید در برابر زور بایستد و مقاومت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم رزاقی، کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با آرمان کرمان در رابطه با تحریم هواپیماهای تجاری ایران گفت: پیش از این آمریکایی ها بعضی از محموله ها و کشتی های ایران را بازرسی می کردند و احتمالا در خصوص هواپیماها به طور غیر محسوس این کار را می کردند اما ایران برای کمک های نظامی خود به لبنان وسوریه که از نظر آمریکایی ها تروریست محسوب می شوند از هواپیماهای تجاری استفاده نمی کند اما آن ها یاران ما و جزو گروه مقاومت کنندگان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان,

رزاقی در ادامه ابراز کرد: نکته ای که مهم این است ما در برابر بی عدالتی ها، ستم گری ها و زورگویی ها سیاست مقاومتی در پیش گرفته ایم و طبیعی است همه آن هایی که ستمکاراند به شیوه های مختلف می خواهند ما را تحت فشار قرار دهند و مهمترین آن ها آمریکا و سپس اسرائیل، انگلیس، عربستان و یاران آن ها است که ایران باید در مورد اقتصاد هم این گونه مقاومت می کرد اما طوری پیش رفته که به نفع غربی ها است.

,

این کارشناس مسائل اقتصادی تشزیح کرد: آمریکایی ها می خواهند ایران استقلال نداشته باشد اما باید بداند در خصوص تحریم هواپیماهای تجاری تدبیر دیگری اندیشیده می شود اما در برابر تهاجم اقتصادی که  روی ایران تاثیر گذاشته است مسئولین ما تقریبا هیچ اقدامی برای استقلال اقتصادی ما نکرده اند. 

,

وی افزود: همه این ها بستگی به نگاه شخص و مسئولین دارد و  باید همین موارد را در برابر تهاجم اقتصادی انجام دهند اما مسئولین اقدامی نکرده و به جای رشد نیروی درونی و بی نیازی از خارج خام فروشی می کنند اگر به اینگونه عمل می شد تهاجم اقتصادی و تحریم های اقتصادی بی اثر می شدند.

,

رزاقی ابراز کرد: بهانه های غربی ها همیشگی است و تا زمانی که جزئی از سیاست های آن ها نشویم دست از اقدامات خود برنمی دارند.

,

کارشناس مسائل اقتصادی در پایان خاطر نشان کرد: ایران تا جایی که توانسته است از سوریه، حماس و لبنان ایران حمایت کرده است زیرا نوکر آمریکا بودن افتخار نیست و این ها نباید باعث تاثیر منفی بر روی ایستادن ومقاومت کردن بگذارد زیرا مقاومت کردن از بخش های مهم روح انسانی است زورگویان می خواهند ما را مستعمره کنند و گوش به فرمان آن ها باشیم اما کشور باید در برابر زور بایستد و مقاومت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه