اخبار داغ

آسفالت های فرسوده بلای جان خودروها/ فرارسیدن ایام نوروز و ضرورت توجه به وضعیت خیابان های خرم آباد

آسفالت های فرسوده بلای جان خودروها/ فرارسیدن ایام نوروز و ضرورت توجه به وضعیت خیابان های خرم آباد
شهروندان خرم آبادی با ابراز گلایه مندی از آسفالت نامناسب معابر شهر خرم آباد خواستار رسیدگی ویژه مسئولان برای حل و فصل این معضل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر افلاک  امروزه داشتن زیرساخت های زندگی شهری به عنوان یکی از حقوق اساسی تمامی شهروندان به شمار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

به عنوان نمونه داشتن معابر مناسب برای عبور و مرور را باید یکی از ابتدایی ترین نیازهای هر شهر دانست، کمااینکه یکی از مهمترین وظایف شهرداری ها نیز تامین چنین زیرساخت هایی است.

,

 

,

متاسفانه با وجود تلاش های صورت گرفته در سال های گذشته آسفالت نامناسب معابر شهری به یکی از مشکلات شهر خرم اباد به شمار می رود.

,

 

,

همین موضوع گلایه مندی های زیادی را از سوی شهروندان خرم آبادی به وجود آورده است.

,

 

, ,

 به عنوان نمونه اکنون با جست و جویی کوتاه در شهر به وضوح می توان کند و کاری های زیاد را در سطح معابر مشاهده کرد که به گفته مردم این چاله ها به بلای جان خودروهایشان تبدیل شده است.

,

 

,

با توجه به نزدیکی به روزهای پایانی سال و احتمال افزایش تعداد مسافران ورودی به خرم آباد انتظار مردم برنامه ریزی دقیق شهرداری و حل و فصل مشکلات معابر شهر خرم آباد است.

,

 

,

 حال باید دید که آیا وعده های مسئولان برای آغاز عملیات آسفالت معابر محقق خواهد شد و یا در روزهای پایانی سال همچنان باید شاهد چهره نامناسبی از شهر خرم آباد باشیم.

,

 

, ,

گلایه شهروندان از آسفالت نامناسب معابر

,

 در همین زمینه یکی از شهروندان خرم‌آبادی در گفت و گو با سفیر افلاک بیان کرد: واقعا وضعیت برخی از معابر و خیابان های  شهر خرم آباد به هیچ عنوان شایسته شهری گردشگر پذیر نیست.

,  سفیر افلاک,

  

,

حسین علی کرمی ادامه داد: متاسفانه برخی از خیابان ها به چاله و چوله تبدیل شده اند و هنگام عبور و مرور شاهد بروز مشکلات زیادی برای مردم و خودروها هستیم.

,

  

,

وی عنوان کرد: آسفالت نامناسب باعث بروز خسارت زیادی به خودروها شده و با وجود پیگیری های متعدد همچنان شاهد انجام اقدامی تاثیرگذار برای لکه گیری و یا آسفالت مجدد این خیابان ها نیستیم.

,

 

,

 

, ,

لزوم تحقق وعده های مسئولان

,

یکی دیگر از شهروندان نیز در همین زمینه عنوان کرد: متاسفانه اکنون علاوه بر شرایط نامناسب بسیاری از کوچه ها و خیابان های فرعی، حتی معابر اصلی و شریانی نیز آسفالت مناسبی ندارند.

,

 

,

غلامی ادامه داد: البته هر ساله شهرداری اقدام به روکش آسفالت معابر مختلف کرده اما به دلیل پایین بودن کیفیت کار پس از گذشت چند ماه شرایط به وضعیت گذشته باز می گردد.

,

 

,

 وی عنوان کرد: به همین دلیل انتظار داریم که مسئولان فعالیت های خودرو را با کیفیت مناسب انجام داده تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها شرایط برای افزایش سطح خدمات رسانی نیز مهیا شود.

,

 

,

 این شهروند خرم آبادی ادامه داد: به هر حال شاهد نزدیک شدن به روزهای پایانی سال بوده و مطمئنا تعداد گردشگران ورودی به این دیار با افزایش قابل توجهی رو برو خواهد شد، به همین دلیل به هیچ عنوان زیبنده شهری همچون خرم اباد نیست که حتی در معابر اصلی اش آسفالت مناسبی وجود نداشته باشد.

,

 

,

 

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

  

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه