اخبار داغ

در چهار محال و بختیاری:

با بهره برداری از شهرک شیدا وضعیت گردشگری متحول می شود

با بهره برداری از شهرک شیدا وضعیت گردشگری متحول می شود
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های چهار محال و بختیاری گفت: با تکمیل و بهره برداری از شهرک گردشگری شیدا در چهارمحال و بختیاری وضعیت گردشگری، جذب توریست، ورزش، اقتصاد و اشتغال استان و منطقه را متحول می کند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر؛ قاسم شهبازی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های چهار محال و بختیاری اظهار کرد: تاکنون برای اجرای زیرساخت های شهرک گردشگری شیدا در این استان برابر 300 میلیارد ریال در فضایی به وسعت 300هکتار هزینه شده و تاکنون برای شهرک گردشگری شیدا در چهارمحال و بختیاری ردیف بودجه دولتی تعریف نشده است

شهبازی یادآور شد: با تلاش های صورت گرفته در 9 ماهه اخیر  30 میلیارد ریال از بدهی های این سازمان پرداخت شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: علاوه بر پرداخت بخشی از بدهی ها، این سازمان 50 میلیارد ریال پروژه در مناقصات برنده شده است.

وی گفت: اجرای زیرساخت ها و آماده سازی معابر فازهای 32 و 37 شهرک منظریه شهرکرد، فازهای 2 و 3 شهرک الهیه بروجن و مسکن لردگان بر عهده سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری قرار دارد.



تولید و پخش 70 هزار تن آسفالت در چهار محال و بختیاری

شهبازی تاکید کرد: در 9 ماه گذشته 70 هزار تن آسفالت برای 630 هزار متر مربع از معابر 21 روستا و هفت شهر چهارمحال و بختیاری تولید و پخش شده است.

وی افزود: به منظور توسعه فعالیت ها و ارتقای خدمات سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری سه رشته جدید شامل کارشناسی عمران شهری، کارشناسی گردشگری و کاردانی دهیاری به مجموع رشته های دانشگاه علمی کاربردی وابسته به این سازمان افزوده شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری به آمادگی 20 سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی استان اشاره و تصریح کرد: با جذب این سرمایه گذاران می توان زمینه سرمایه گذاری سرمایه گذاران داخلی و خارجی در منطقه ویژه اقتصادی استان را فراهم کرد.

وی 100 درصد سهام منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری را متعلق به سازمان همیاری شهرداری های استان دانست و یادآور شد: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه وضعیت اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی استان متحول خواهد شد.

شهبازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان را پیمانکار پروژه منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری اعلام و اظهار کرد: در دو سال گذشته برای فعالیت این پیمانکار هزینه ای پرداخت نشده است.



وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری 260 لیتر بر ثانیه تخصیص از پروژه انتقال آب بن – بروجن دارد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: به منظور تامین آب آشامیدنی مورد نیاز در منطقه ویژه اقتصادی استان براساس مجوزات قانونی یک حلقه چاه در حال حفر است.

وی افزود: راه اندازی گمرک اختصاصی و معافیت قانونی برخی مالیات ها از مهمترین مزایای فعالیت و سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  بام ایران خبر؛ قاسم شهبازی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های چهار محال و بختیاری اظهار کرد: تاکنون برای اجرای زیرساخت های شهرک گردشگری شیدا در این استان برابر 300 میلیارد ریال در فضایی به وسعت 300هکتار هزینه شده و تاکنون برای شهرک گردشگری شیدا در چهارمحال و بختیاری ردیف بودجه دولتی تعریف نشده است, بام ایران خبر,
,
, شهبازی یادآور شد: با تلاش های صورت گرفته در 9 ماهه اخیر  30 میلیارد ریال از بدهی های این سازمان پرداخت شد.,
,
, مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: علاوه بر پرداخت بخشی از بدهی ها، این سازمان 50 میلیارد ریال پروژه در مناقصات برنده شده است.,
,
, وی گفت: اجرای زیرساخت ها و آماده سازی معابر فازهای 32 و 37 شهرک منظریه شهرکرد، فازهای 2 و 3 شهرک الهیه بروجن و مسکن لردگان بر عهده سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

,
,
, ,
,
, تولید و پخش 70 هزار تن آسفالت در چهار محال و بختیاری , تولید و پخش 70 هزار تن آسفالت در چهار محال و بختیاری ,
,
, شهبازی تاکید کرد: در 9 ماه گذشته 70 هزار تن آسفالت برای 630 هزار متر مربع از معابر 21 روستا و هفت شهر چهارمحال و بختیاری تولید و پخش شده است.,
,
, وی افزود: به منظور توسعه فعالیت ها و ارتقای خدمات سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری سه رشته جدید شامل کارشناسی عمران شهری، کارشناسی گردشگری و کاردانی دهیاری به مجموع رشته های دانشگاه علمی کاربردی وابسته به این سازمان افزوده شد.,
,
, مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری به آمادگی 20 سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی استان اشاره و تصریح کرد: با جذب این سرمایه گذاران می توان زمینه سرمایه گذاری سرمایه گذاران داخلی و خارجی در منطقه ویژه اقتصادی استان را فراهم کرد.,
,
, وی 100 درصد سهام منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری را متعلق به سازمان همیاری شهرداری های استان دانست و یادآور شد: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه وضعیت اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی استان متحول خواهد شد.,
,
, شهبازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان را پیمانکار پروژه منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری اعلام و اظهار کرد: در دو سال گذشته برای فعالیت این پیمانکار هزینه ای پرداخت نشده است.

,
,
, ,
,
, وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری 260 لیتر بر ثانیه تخصیص از پروژه انتقال آب بن – بروجن دارد,
,
, مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: به منظور تامین آب آشامیدنی مورد نیاز در منطقه ویژه اقتصادی استان براساس مجوزات قانونی یک حلقه چاه در حال حفر است,
,
, وی افزود: راه اندازی گمرک اختصاصی و معافیت قانونی برخی مالیات ها از مهمترین مزایای فعالیت و سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.

انتهای پیام/
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه