اخبار داغ

در گفتگویی مطرح شد؛

انتقاد رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس از یک طرح ۲ فوریتی/ ظاهراً دوستان فراموش کرده اند که ۳۸ سال از دوران خفقان گذشته است/ آقای مطهری به نخبگان و افکار عمومی پاسخگو باشند

انتقاد رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس از یک طرح ۲ فوریتی/ ظاهراً دوستان فراموش کرده اند که ۳۸ سال از دوران خفقان گذشته است/ آقای مطهری به نخبگان و افکار عمومی پاسخگو باشند
رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس گفت: ظاهرا دوستان فراموش کرده اند که ۳۸ سال از دوران خفقان سیاسی و سرکوب اندیشه ها گذشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، در روزهای گذشته طرحی از سوی برخی از نمایندگان مجلس از جمله چهره های شاخص اصلاحطلب فراکسیون امید مطرح شد، که در تاریخ مجلس سابقه نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

بر اساس بند 1 این طرح، هر کسی با هر اقدامی اعم از طرح سوال و یا غیر آن در مراسم سخنرانی اعم از مراسم رسمی یا مراسمی که عرفاً بدون مجوز تشکیل می‌شود موجبات توقف یا جلب توجه به خود و یا تشنج شود به حبس از 6 ماه تا دو سال محکوم می‌گردد.

,

 

,

در همین خصوص محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: ارایه طرحی دو فوریتی آن هم در ایام نزدیکی به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری توسط اعضای شاخص فراکسیون امید حکایت از عملکرد ضعیف دولت و ترس اصطلاح طلبان از سوالات مردمی از کارنامه چهارساله دولت است.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد،,

 

,

وی افزود: ظاهرا دوستان فراموش کرده اند که ۳۸ سال از دوران خفقان سیاسی و سرکوب اندیشه ها گذشته است. 

,

 

,

زاهدی تاکید کرد: تقارن ارایه این طرح با حماسه پرشکوه ۲۲ بهمن ماه امسال که شاهد موج خروشان حرکت مردمی در حمایت از  انقلاب اسلامی بودیم حکایت از عدم درک درست آقایان از افکار عمومی دارد.

,

 

,

زاهدی تصریح کرد: بنظر میرسد این فراکسیون باید از امید به تهدید تغییر نام دهد و هیات رئیسه این فراکسیون بویژه آقای مطهری که عضو  هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز می باشند و خود را همیشه مدافع آزادی بیان می دارد در این خصوص به نخبگان و افکار عمومی پاسخگو باشند.

,

 

,

به گفته زاهدی مردم انتظار دارند به جای بستن دهان و سرکوب بیان، امضا کنندگان این طرح سخیف، پیشنهادی برای باز کردن گره کور رکود و  گشایش وضع معیشت شان ارایه می کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه