اخبار داغ

کلید اقتصاد مقاومتی توسط کارآفرین زنجانی چرخید؛

برداشت 3 تا 5 تنی عسل توسط کارآفرین اقتصاد مقاومتی در زنجان/حذف دلالی موجب شکوفایی زنبور داری می شود

برداشت 3 تا 5 تنی عسل توسط کارآفرین اقتصاد مقاومتی در زنجان/حذف دلالی موجب شکوفایی زنبور داری می شود
کارآفرین زنجانی با پرورش زنبور عسل در راستای اقتصاد مقاومتی سالیانه 3 تا 5 تن عسل تولید می کند و زمینه استغال شش نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم را فراهم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابوالفضل موسوی امروز در گفت و گو با  عصر زنجان، با بیان اینکه 28سال دارم و کاردانی رشته کامپیوتر هستم، اظهار کرد: نزدیک به سه سال است که کار پرورش زنبور عسل را در زنجان شروع کرده ام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه دو کندوی عسل داشتم و در کلاسهای آموزشی جهاد کشاورزی شرکت کرده ام، تصریح کرد: حضور در کلاسهای آموزشی و علاقه به پرورش زنبور عسل باعث شد که تعداد کندو های خود را به 50 کندو برسانم.

,

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه برای خرید کندو و موادی که بتوان زنبور داری را راه اندازی کرد نزدیک به 10 میلیون تومان هزینه کرده ام، افزود: من در کار خود با توکل به خدا ریسک کردم و تا به امروز هم با توکل به خدا موفق بوده ام.

,

موسوی با بیان اینکه 25 میلیون تومان تسهیلات از بسیج سازندگی دریافت کرده ام، خاطرنشان کرد: 25 میلیون تومان  تسهیلات را در راستای اقتصاد مقاومتی برای خرید 100 عدد کندو دریافت کرده ام که تعداد کندو های خود را به 150 کندو رسانده ام.

,

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی پرورش زنبورعسل زمینه اشتغال دو نفر به صورت مستقیم و 4 نفر به صورت غیر مستقیم فراهم شده است، گفت: از اینکه توانسته ام روی پای خود بایستم و برای خود و دیگران اشتغال زایی کنم خیلی خوشحالم و از کار خود راضی هستم.

,

درآمد 30تا 50 میلیونی کارآفرین زنجانی با پرورش زنبور عسل

, درآمد 30تا 50 میلیونی کارآفرین زنجانی با پرورش زنبور عسل,

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه سالانه 3 تا 5 تن زنبور عسل می توان ار کندو ها برداشت کرد: اظهار کرد: برداشت های عسل از هر کندو بستگی به شرایط آب هوای استان دارد اگر شرایط جوی خوب باشد امکان دارد عسل بیشتری درهر کندو تولید شود.

,

موسوی خاطرنشان کرد: اگر شرایط آب هوایی استان و بازار فروش عسل خوب باشد می توان 30 تا 50 میلیون تومان در هر سال از عسل سود کرد.

,

وی به مشکلات بازار فروش عسل اشاره کرد و گفت: خرده فروشی برای زنبورداران صرفی ندارد اگر بتوان عسل های تولیدی را به صورت عمده در بازار به فروش برسانیم می توانیم به سود خوبی دست پیدا کنیم .

,

دولت از کارآفرینان حمایت کند

, دولت از کارآفرینان حمایت کند,

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه محصولات تولیدی خود را می توانیم به صورت عمده به واسطه ها و دلالان به فروش برسانیم، تصریح کرد: زحمت تولید عسل برای تولید کنندگان است و شیرینی و لذت فروش و سود عسل به جیب دلالان واریز می شود.

,

موسوی با بیان اینکه دولت از کارآفرینان حمایت کند، افزود: درصد تسهیلات برای اشتغال زایی زیاد است اگر تسهیلات با درصد کم باشد جوانان هم به سمت اشتغال زایی خواهند امد و اینگونه است که چرخ اقتصادی حرکت خواهد کرد.

,

وی به جوانان توصیه کرد: منتظر کار نباشید با سرمایه های اندک هم می توان اشتغال زایی کرد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه