اخبار داغ

در طی پیامی؛

ائمه جمعه و علماء شیعه و سنی سیستان و بلوچستان ارتحال امام جمعه خاش را تسلیت گفتند

ائمه جمعه و علماء شیعه و سنی سیستان و بلوچستان ارتحال امام جمعه خاش را تسلیت گفتند
پیام تسلیت جمعی از ائمه جمعه و علماء شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در پی رحلت ناگهانی حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد حسین میری امام جمعه فقید خاش را در سنت نیوز بخوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سنت نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین میری یکی ازمحبوبترین ائمه جمعه استان بود که با رحلتش موجی از اندوه و ماتم را بر قلب مردمان سیستان و بلوچستان نشاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سنت نیوز, سنت نیوز,

جمعی از بزرگان دینی و ائمه جمعه سیستان و بلوچستان در پیام هایی جداگانه ارتحال این عالم فاضل را تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات را برای ایشان و صبرجزیل برای خانواده و وابستگانشان مسئلت داشتند.

,

متن پیام ها به شرح ذیل می باشد:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

انالله واناالیه راجعون

,

رحلت روحانی بزرگوار مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد حسین میری امام جمعه فقید خاش موجب تأسف و تأثر همگانی در سیستان و بلوچستان گردید.

, .,

آن روحانی وارسته عمر پربرکت و گرانبهای خویش را درراه ترویج فرهنگ اسلامی در سنگر تحصیل و تبلیغ در قبل از انقلاب وبعد از انقلاب در سنگر نماز جمعه و خدمت به مردم شریف و ولایی خاش سپری نمود.

, .,

ایشان مخلصانه لحظه ای از حمایت قولی و عملی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب دریغ نکردند و در همه حال مردم را به وحدت حول محور ولایت دعوت نمودند.

, .,

این ضایعه اندوه بار را به رهبری معظم انقلاب، ائمه جمعه استان، بیت شریف ایشان ، علمای منطقه، حوزه های علمیه و به خصوص مردم متدین و ولایتمدار، شیعه و سنی شهرستان خاش تسلیت عرض نموده و ازخداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می نماییم. 

,

مولوی عبدالواحد بزرگ زاده امام جمعه موقت اهل سنت چابهار،امام جمعه شهرستان نیکشهر لطفیان سرگزی، مولوی عبد الصمدعبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر، مولوی عبد الرحمن عارفی امام اهل سنت جمعه نگور، مولوی عبد الرحمن ترنج زر امام جمعه اهل سنت چابهار، حجت الاسلام والمسلمین محمود پارسا امام جمعه بنجار، مولوی محمد نعیم رئیسی امام جمعه اهل سنت هیچان،حجت الاسلام و المسلمین حسن خدری، مولوی عبدالستار شه بخش مدیر مدرسه دینی اهلسنت معاف القرآن زاهدان، مولوی محمد اسفند فر امام جمعه اهلسنت زاهدان

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه