اخبار داغ

رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان خبر داد؛

بازار نوروز زیر ذره بین بازرسین نظارتی/ آغاز گشت های نظارتی مشترک در سراوان

بازار نوروز زیر ذره بین بازرسین نظارتی/ آغاز گشت های نظارتی مشترک در سراوان
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان از آغاز طرح نظارتی بازار نوروز در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شستون ، طاهری رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان از  آغاز گشت های نظارتی مشترک با ارگان های مربوطه در این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: طبق ابلاغیه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گشت های نظارتی بازرسین از امرور۹۵/۱۲/۰۱ آغاز و در تاریخ ۹۶/۱/۳۱ به پایان می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون ،,
وی با بیان اینکه این طرح به مدت دوماه ادامه دارد، گفت: بازدید و‌نظارت بر فروشگاه های عرضه کیف، کفش، پوشاک، اغذیه فروشی، قنادی ها، میادین میوه و تره بار، موسسات مسافربری، مراکز صدور بلیط، دفاتر هواپیمایی، پایانه های مسافر بری، جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی، تاکسی های برون شهری و درون شهری خواهد بود.
,
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداری و شبکه بهداشت و درمان از جمله ارگانی هستند که‌ در این ایام با این اداره در گشت های مشترک همکاری و حضور خواهند داشت که به طور همه جانبه بازار را کنترل خواهیم کرد.
,
طاهری در پایان از مردم خواست تا اگر تخلفی را مشاهده کردن با شماره ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت و شماره تلفن ۰۵۴۳۷۶۲۹۲۲۵ واحد بازرسی اصناف شهرستان تماس و تخلف صورت گرفته را گزارش دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه