اخبار داغ

جمعیت علمای مسلمان:

ایران همچنان تنها کشوری است که از فلسطین حمایت می کند

ایران همچنان تنها کشوری است که از فلسطین حمایت می کند
این جمعیت همچنین در بیانیه خود آورده است: مسئله فلسطین، مسئله محوری امت اسلامی باقی خواهند ماند. کنفرانس بین المللی که چند روز دیگر در جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد، بر این موضوع تاکید می کند که ایران با وجود همه فشارها همچنان از فلسطین با اخلاص حمایت می کند و همه نوع محاصره را تحمل می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"، پایگاه "العهد نیوز" لبنان نوشت: جمعیت علمای مسلمان در بیاینه ای اعلام کرد، تشدید عملیات تروریستی داعش در برهه اخیر دلیل بر این است که این سازمان از بی پولی، ضعف و احساس شکست رنج می برد و بر رفتارهای جنجالی آن منعکس شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"، ,

این جمعیت همچنین در بیانیه خود آورده است: مسئله فلسطین، مسئله محوری امت اسلامی باقی خواهند ماند. کنفرانس بین المللی که چند روز دیگر در جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد، بر این موضوع تاکید می کند که ایران با وجود همه فشارها همچنان از فلسطین با اخلاص حمایت می کند و همه نوع محاصره را تحمل می کند. این در حالی است که اغلب عرب ها از حمایت آن دست کشیده و با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار کرده اند.

,

در نهایت این جمعیت در بیانیه خود از دولت لبنان خواست تا برای مقابله با خطر دشمن تکفیری با مقاومت و سوریه هماهنگی هایی انجام دهد. و نباید برای گفتگو با دولت سوریه ملاحظاتی قرار داده شود، زیرا مصلحت و امنیت لبنان بالاتر از هر چیزی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه