اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب :

اعتیاد باعث افزایش بزهکاری و آسیبهای اجتماعی در جامعه می شود / افزایش کشف ۸۵ درصدی قرص های روان گردان و اعتیاد آور در سرپلذهاب

اعتیاد باعث افزایش بزهکاری و آسیبهای اجتماعی در جامعه می شود / افزایش کشف ۸۵ درصدی قرص های روان گردان و اعتیاد آور در سرپلذهاب
فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب گفت: اعتیاد و مصرف مواد مخدر باعث افزایش سطح بزهکاری و آسیبهای اجتماعی درجامعه می شود لذا تمامی دستگاههای اجرایی باید برای مبارزه باموادمخدر اقدام نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ محمدرضا یاری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، اظهار داشت: تمرکز همه عملیات اجرایی، قضایی، برنامه های پیشگیری و آموزش عمومی و تبلیغ علیه مواد مخدر امری مهم و ضروری تلقی می شود و همکاری مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده در این بخش لازم و ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای کشف قرص های روان گردان و اعتیاد آور85 درصد افزایش صورت گرفته است و این آمار جای نگرانی دارد در این بین باید با نهادینه شدن و گسترش فرهنگ پیشگیری از اعتیاد در جامعه در کاهش گرایش به مواد مخدر در جامعه تلاش شود.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تصریح کرد: شخصیت یک جانبه و تک بعدی نوجوانان و جوانان سبب می شود که تحت تاثیر انسانهای پیچیده امروزی که در قالب احترام، رفاقت و رفتارهای خوب و مثبت وارد می شوند قرار گرفته و منحرف شوند و از طرفی استرسهای کاذب موجود در جامعه و فقدان هدایت فکری و رفتاری مناسب توسط والدین و محیط اجتماعی باعث تشدید گرایش به مواد مخدر صنعتی و مخرب شده است.

,

 

,

یاری افزود:علما و روحانیون، آموزش وپرورش، شبکه بهداشت و درمان  و اداره ورزش و جوانان از ظرفیت های خوبی هستند که می توانند در مبارزه با مواد مخدر نقش آفرین باشند.

,

 

,

وی ارتباط مصرف مواد مخدر با افزایش بزهکاری و آسیب های اجتماعی در جامعه را مهم عنوان کرد و گفت: دسترسی آسان و کم حجم بودن مواد صنعتی در اختیار نوجوانان و جوانان از مصادیق عمده انحرافات اجتماعی است که در این میان  نگرانی های بسیاری میان والدین و مسئولین جامعه ایجاد نموده است.

,

 

,

شهرستان سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای 90هزار نفر جمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه