اخبار داغ

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان:

فعالیت 238 تیم امداد و نجات در استان کرمان/اسکان اضطراری 1714 نفر در استان

فعالیت 238 تیم امداد و نجات در استان کرمان/اسکان اضطراری 1714 نفر در استان
مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: 238 تیم امداد و نجات در حال فعالیت در استان هستند و برای 7089 خانوار امداد رسانی انجام شده است و به 1714 نفر هم اسکان اضطراری داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن صالحی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در رابطه با خسارات ناشی از سیلاب گفت: در 12 روستا برق و در 106 روستا آب قطع است و در 158 روستا هم راه روستایی مسدود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

صالحی ابراز کرد: 238 تیم امداد و نجات در حال فعالیت در استان هستند و برای 7089 خانوار امداد رسانی انجام شده است و به 1714 نفر هم اسکان اضطراری داده اند.

,

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان اظهار کرد: این خلاصه آمار استان است چون بارندگی ها متوقف شده است و مشکل چندانی وجود ندارد و مسیرهای اصلی استان باز است، به غیر از یک یا دو مسیر که خودمان مسدود کرده ایم.

,

وی افزود: مسیر فرعی رودبار به سمت کهنوج و رودبار به سمت قلعه گنج  را مسدود کرده ایم و بقیه مسیرهای استان و همچنین جاده بم و سیرجان باز است.

,

صالحی در پایان خاطر نشان کرد: سیلاابی که به شهر بردسیر سرازیر شده بود از شهر خارج شد و آبکشی و پاکسازی شهر در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه