اخبار داغ

همرزم شهید حاج داوود کریمی:

شهیدی که عوارض مصدومیت شیمیایی‌اش را هدیه‌ای از سوی خدا می‌دانست

شهیدی که عوارض مصدومیت شیمیایی‌اش را هدیه‌ای از سوی خدا می‌دانست
همرزم شهید حاج داوود کریمی گفت: شهید کریمی با شرایط و عوارض حاد مصدومیت شیمیایی دست به گریبان بود اما می گفت که مجروحیتش را هدیه از سوی خدا می داند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ احمد غلامی همرزم شهید حاج داود کریمی در گفتگو با خبرنگار کوله بار با اشاره به اینکه سال 60در سپاه منطقه 10تهران با شهید کریمی آشنا شده است، گفت: من فرمانده گردان شماره 6 پادگان ولیعصر(عج)تهران بودم. او در بعضی جلساتی که در این پادگان برگزار می شد، درمورد نحوه اعزام گردان ها به جبهه با فرماندهان گردان ها صحبت می‌کرد.

,
 
,
, ,
 
,
وی افزود:حاج داوود مشخصه هایی داشت که او را  به طور واضحی مستثنی می کرد. او خودساخته بود. فرمانده میدانی بود؛ همان گونه که دستور می داد،خودش هم کار می کرد.
,
 
,
غلامی اضافه کرد: در طول دوران دفاع مقدس،جلسات زیادی را با وی برگزار می کردیم. او همه را به ساده زیستی،تلاش مداوم،تقوا، تشویق می کرد. به خاطر رفتار و اخلاق خاصش، برایمان فرمانده ای محبوب و ماندگار بود. حاج داوود از کسی کینه به دل نمی گرفت. بارها بعضی از افراد با او بد رفتاری می کردند، اما او با نرمی و ملاطفت برخورد می کرد.
,
 
,
, ,
 
,
دوست شهید کریمی به یاد یکی از خاطراتش با حاج داوود می‌افتد: درسومین سالگرد شهادت «کاظم رستگار»در مسجد شاه عبدالعظیم(ع)، حاج داوود را دیدم. من هم به دلیل عوارض شیمیایی، شرایط جسمانی خوبی نداشتم. او که وضعیت مرا این گونه دید،توصیه کرد که کار ناتمامی در دنیا نداشته باشم. چند مدت بعد که عوارض شیمیایی خودش شروع شد،به توصیه هایی که به من گفته بود، عمل کرد.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
غلامی در پایان تاکید کرد: بعد از آشکار شدن عوارض شیمیایی اش، به ملاقاتش دربیمارستان رفتم. اخلاق و رفتارش اصلا تغییر نکرده بود و روحیه بالایی داشت. حاجی از مدت ها قبل خودش را برای این روزهای سخت آماده کرده بود. او به یکی از دوستانم در بیمارستان گفته بود که مجروحیتش، هدیه ای از سوی خداست. او همیشه برای شهادت آماده بود.
,
 
,
 
,
, ,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه