اخبار داغ

رئیس هیئت اسکی زنجان:

برگزاری دوره مربیگری اسکی استانهای شمال غرب کشور در زنجان/مسابقات قهرمانی اسکی زنجان در پیست پاپایی برگزار می شود

برگزاری دوره مربیگری اسکی استانهای شمال غرب کشور در زنجان/مسابقات قهرمانی اسکی زنجان در پیست پاپایی برگزار می شود
رئیس هیئت اسکی استان زنجان با بیان اینکه نخستین مسابقات قهرمانی اسکی زنجان در پیست پاپایی برگزار می شود، گفت: دوره مربیگری اسکی استانهای شمال غرب کشور در پیست پاپایی زنجان با حضور 61 نفر شرکت کننده برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا اژدری آزاد «رئیس هیئت اسکی استان زنجان» امروز در گفت و گو با ایجرود خبر، با بیان اینکه از سال 58 در پیست پاپایی با حمایت های پدر و عمویش و با توجه به علاقه ای که به ورزش اسکی داشته فعالیت خود را شروع کرده است، اظهار داشت: با حمایت های والدینم در این رشته ورزشی پیشرفت خوبی داشتم از جمله در رده های نوجوانان، جوانان و بزرگ سالان در سال 66 لغایت سال 88 قهرمان استان بودم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛, ایجرود خبر،,

وی با اشاره به اینکه در روزهای تعطیل ظرفیت پیست 250 نفر و در روزهای عادی 50 تا 70 نفر است، ادامه داد: محل اقامت در همان رستوران قدیمی وجود داشت که در حال حاضر مخروبه شده است که با جذب اعتبار نظر به بازسازی آن داریم.

,

اژدری با تاکید بر اینکه معمولا پیست پاپایی از اول هفته دی ماه تا 15 اسفند برف دارد، اضافه کرد: پیست پاپایی پارکینگ مناسب و مشرف به جاده اصلی را دارا است.

,

رئیس هیئت اسکی استان زنجان با بیان اینکه مسابقات قهرمانی استان زنجان آموزشگاهی و قهرمانی استان در رده های سنی مختلف (دختران و پسران) طی دو هفته آینده برای نخستین بار در پیست پاپایی انجام می گیرد، اذعان کرد: روز دوشنبه مسابقات دانش آموزی در دو رشته مارپیچ کوچک و مارپیچ  برگزار می شود.

,

اژدری با تاکید بر اینکه روز چهارشنبه کلاس جمع داوری درجه سه اسکی آلپاین در پیست اسکی پاپایی برگزار می شود،تصریح کرد: دوره آموزشی دانش داوری درجه سه اسکی شمال‌غرب ایران و با حضور 61  نفر شرکت کننده از استان‌های قزوین، زنجان، کردستان، همدان و اردبیل در پیست پاپایی برگزار می شود.

,

رئیس هیئت اسکی زنجان با اشاره به اینکه طبق ثبت نام انجام شده از ورزشکاران دانش آموز تعداد 27 نفر شرکت کننده در مسابقات حضور دارند، عنوان کرد: این نخستین مسابقاتی است که در پیست پاپایی برگزار می شود.

,

وی با بیان به اینکه دامنه وسیع و شیب مناسب پیست پاپایی که بهترین شرایط را برای آموزش اسکی مهیا کرده است، گفت:کلاس های آموزشی اسکی آلپاین در سطح مبتدی متوسطه پیشرفته و تیم های منتخب برقرار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه