اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس :

تقویت حوزه اشتغال زایی در هنرستان ها و کار دانش ها

تقویت حوزه اشتغال زایی در هنرستان ها و کار دانش ها
نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت حوزه اشتغال زایی در بخش های آموزش و پرورش برای جامعه هدف دانش اموزی با تقویت حوزه آموزشی و اشتغالی هنرستان ها سرعت و محقق خواهد شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین  جلسه ارتباط با صنعت با هنرستان با هدف بهبود کیفیت آموزشی و بهره وری با حضور نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی و فعالین حوزه آموزشی شهرستان در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

در این جلسه غلامرضا کاتب ؛ نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به مشکلات در حوزه اشتغال زایی تحصیل کرده ها در کشور به دنبال ایجاد فن و حرفه در سیستم اموزشی کشور هستیم و این مرحله می تواند در بخش دانش آموزی و مدارس نیز آغاز شود و در این بخش باید به دنبال تقویت هنرستان ها در بخش های آموزش و پرورش باشیم.

,

نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به ارتباط حوزه صنعت با هنرستان ها تاکید کردو افزود: در سال گذشته اموزشی بیش از 37 درصد دانش آموزان گرمساری به سمت انتخاب رشته های فنی و ورود به هنرستان و کار دانش ها داشته ایم که این رقم برای ورود بازار کار دانش آموزان رضایت کننده نیست .

,

کاتب در ادامه رتبه تولید علم از ثروت ایران را در دنیا 74 دانست و اظهارداشت: باید ارتباطات مستقیمی در حوزه دانشجویی و دانش اموزی با شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری برای ایجاد محیطهای علمی و تولید به ثروت ایجاد شود .

,

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در سال جاری برای تجهیزات علمی دانشگاه و مراکز آموزشی مجلس شورای اسلامی حدود 200میلیون دلار اعتبار در نظر گرفته شده است تا بتوانند در زمینه مهارت آموزی فعالیت بهتری داشته باشند .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه