اخبار داغ

استاندار هرمزگان:

تلفات بارندگی‌ها در هرمزگان قابل قیاس با سایر استان‌ها نیست

تلفات بارندگی‌ها در هرمزگان قابل قیاس با سایر استان‌ها نیست
استاندار هرمزگان گفت: در بسیاری از استان‌ها بارندگی‌های اخیر تلفات و خسارات زیادی به دنبال داشته اما در هرمزگان تلفات و خسارات بسیار کم بود و قابل قیاس نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ساحل؛ جاسم جادری در جلسه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان در خصوص نزولات جوی و میزان خسارات های ناشی از بارندگی های اخیر در استان، اظهار داشت: بر اثر مدیریت خوب فرمانداران و مدیریت بحران به رغم اینکه بیشتر از برخی از استان ها نزولات جوی را داشتیم، در بستک ۲۳۲ میلی متر بارش بوده در شیراز و در برخی از استان های دیگر از ۱۱۰ تا ۱۳۰ میلی متر بارش داشته اند، اما بسیاری تلفات و خسارات به دنبال داشت اما در هرمزگان تلفات و خسارات بسیار کم بود و قابل قیاس نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل,

وی در خصوص خسارات و تلفات وارد شده در استان بیان داشت: مکانی را در محاصره نداریم، جاده ها در حال باز شدن هستند و خدمات را به صورت عادی می رسانیم و مردم با همکاری خوبی داشتند.

,

به گفته نماینده عالی دولت در استان، در مجموع ۲ نفر تلفات داشته ایم که بر اثر بی احتیاطی و به نوعی شیطنتانه بوده است؛، یکی از جسد تلفات پیدا شده و متاسفانه تاکنون مفقود بوده است.

,

جادری در خصوص میزان خسارت و تلفات حاصل از باران اظهار داشت: مکانی در محاصره نیست، امدادرسانی و خدمت رسانی ها انجام شده است و تعداد تلفات بر اثر بی احتیاطی جوانان بوده است.

,

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه بسته شدن جاده های روستایی، گفت: در حال برطرف کردن جاده های بسته شده هستیم؛ در حال حاضر نیز امداد رسانی توسط نیروهای امدادی، هلال احمر، ستاد بحران و سایر دستگاه ها درحال انجام است و هیچگونه آسیبی مردم را تهدید نمی کند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد بحران روزانه گزارش می دهد اما یک گزارش جامع با کلیه خسارت ها و تلفاتی که در استان اتفاق افتاده است تهیه  و امروز ارسال خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه