اخبار داغ

بانوی کارآفرین در عرصه قالی، گلیم و تابلو فرش

هنر تابلو فرش تلفیقی از رنگ و نقش+تصاویر

هنر تابلو فرش تلفیقی از رنگ و نقش+تصاویر
بانوی کارآفرین در عرصه آموزش قالی، گلیم و تابلو فرش گفت: توانستم با آموزش گلیم و تابلو فرش و ایجاد انگیزه در خانم های جوان پاسخگوی علایق و نیازهایشان باشم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشکات برین استان چهارمحال و بختیاری با تنوع فرهنگی و هنری خود یکی از مناطق با سابقه درزمینه تولید فرش در کشور است که تولیداتش به لحاظ مرغوبیت و تنوع طرح و نقش، معروفیت بین‌المللی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشکات برین,
کاربرد رنگهای زیبا با استفاده از عصاره گلها و گیاهان و مواد اولیه طبیعی، شادابی و زنده بودن طرحها و نقش های متنوع از عوامل تقاضای بالا برای خرید فرش چهارمحال و بختیاری است. 






صنعت فرش یکی از هنرهای اصیل ایرانی است


لیلا امیری مربی آموزش قالی، گلیم و تابلو فرش در مصاحبه با مشکات برین گفت: دارای مدرک لیسانس زبان هستم ده سال است که به آموزش قالی .گلیم و تابلو فرش  مشغول هستم .

امیری افزود: روی آوردن من به این شغل بی دلیل نبوده است .در این راستا تلاش کردم با بالا بردن سطح مهارت خانم ها برایشان مشاغل خانگی ایجاد کنم. تا این که نه تنها در امور تربیت فرزندان و مدیریت منزل که یکی از مهم ترین سنگر های آموزش فرزندان می باشد به بهترین نحو ایفای نقش کنند بلکه منبع در آمد هر چند ناچیز داشته باشند.

وی گفت: از شغل خود راضی هستم، که توانستم با آموزش و ایجاد انگیزه در خانم های جوان  پاسخگوی علایق و نیازهای شان باشم و بهترین نتیجه ای که از این کار گرفتم رضایت کار اموزان از کیفیت تولیداتشان *و پر شدن اوقات فراغتشان* می باشد .






آموزش 150 نفر در کارگاه قالی، گلیم و تابلو فرش


امیری با بیان اینکه 150 نفر در کارگاه من آموزش دیدن تصریح کرد: صنعت فرش یکی از هنرهای اصیل ایرانی است و احیای آن هم می تواند باز خورد فرهنگی داشته باشد و ایجاد چنین واحد های کوچکی در زندگی اقتصادی مردم تاثیرات مستقیم دارد و مسئولان هم باید از ما  در جنبه های مختلف حمایت کنند .

وی دانش بنیان کردن صنایع، دادن تسهیلات با سود کم به واحد های اموزشی .خدماتی، بازار فروش با کمترین واسطه و سود رسانی به تولید کننده را از جمله عوامل پیشرفت فرش استان دانست.






انتهای پیام/
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
, مشکات برین,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه