اخبار داغ

تجمع کارکنان اتوبوسرانی زابل در اعتراض به تعویق ۶ ماهه حقوق و دستمزد

تجمع کارکنان اتوبوسرانی زابل در اعتراض به تعویق ۶ ماهه حقوق و دستمزد
کارکنان اتوبوسرانی شهرستان زابل امروز در تجمعی اعتراض خود را نسبت به عدم پرداخت حقوق و مزایای ۶ ماهه و همچنین عیدی و پاداش اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیدا کارکنان اتوبوسرانی زابل صبح امروز در محل سازمان اتوبوسرانی تجمع کردند تا از این طریق اعتراض خود را نسبت به مسولان مربوطه اعلام کنند.

یکی از کارکنان اتوبوسرانی به خبرنگار اوشیدا گفت: از ۶ ماه قبل تاکنون هیج گونه وجهی به عنوان حقوق دریافت نکرده ام و این موضوع سبب بروز مشکلاتی برای من شده است چرا که توانایی پرداخت هزینه های زندگی خانواده ام را ندارم.

وی افزود: دیگر کسی باقی نمانده که از او قرض نگرفته باشم در حالی که من خودم زحمت میکشم چرا باید غرورم را جریحه دار کنم و از دیگران تقاضای قرض کنم.

وی ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی فرسوده است اما با این حال با تمام وجود داریم زحمت می کشیم اما کسی قدردان زحمات ما نیست.

وی تصریح کرد: هزینه های زندگی بالاست اما با این حال هیچ گونه وجهی در این ۶ ماه به خانه نبرده ایم و همه ما شرمنده زن و فرزند هستیم.

وی بیان داشت: در آستانه عید هستیم اما گویی خبری از عیدی و پاداش نیست و با این وضعیت هیچ چیزی نمی توانم برای فرزندانم تهیه کنم.

وی در پایان گفت: نه توان کارگری دارم و نه در شهر جایی برای کارگری وجود دارد و گرنه حتما برای تامین معاش خانواده ام به کارگری روی می آوردم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه