اخبار داغ

روزنامه صهیونیستی:

نسبت جرم و جنایت در اسرائیل به شدت افزایش یافته است

نسبت جرم و جنایت در اسرائیل به شدت افزایش یافته است
روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرونوت در ادامه می افزاید: نسبت جرم و جنایت در اسرائیل به صورت نگران کننده ای در حال افزایش است. جرم و جنایت ها در اسرائیل در حال طی روند پیچیده تر و امنیتی تری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"، پایگاه خبری "سوا" فلسطین نوشت: روزنامه یدیعوت احرونوت رژیم صهیونیستی اعلام کرد، پلیس اسرائیل از کشف گروهی خبر داد که در قرار دادن مین در خودروهای شخصیت های معروف اسرائیلی تخصص دارد و هدف از آن ترساندن افرادی است که نزد پلیس شکایت می کنند. این امر خطر این باند و تاثیر آن بر امنیت اسرائیل را منعکس می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"، ,

این روزنامه بیانیه پلیس را منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: بعد از عملیات سنگین و گسترده، نیروهای پلیس توانستند دو فرد متهم به قرار دادن مین های کوچک در درون تعدادی از خودرو شخصیت های معروف دستگیر کنند.

,

این روزنامه همچنین می افزاید: نام افرادی که در خودرو آنان توسط این افراد بمب گزاری شده است، از جمله مائیر شامیر تاجر معروف اسرائیلی، مارگلیت تسنعانی خواننده اسرائیلی و همچنین کوبی موسای بازیکن اسرائیلی، نشان دهنده شدت خطرناک بودن این باند می باشد.

,

روزنامه صهیونیستی در ادامه می افزاید: نسبت جرم و جنایت در اسرائیل به صورت نگران کننده ای در حال افزایش است. جرم و جنایت ها در اسرائیل در حال طی روند پیچیده تر و امنیتی تری هستند. خبر دستگیری این باند نمونه ای از این جنایت هاست که نشان دهنده در خطر افتادن امنیت اسرائیل می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه