اخبار داغ

رمان «لحظه‌های انقلاب» به چاپ دهم رسید

رمان «لحظه‌های انقلاب» به چاپ دهم رسید
رمان «لحظه‌های انقلاب» به قلم مرحوم محمود گلابدره‌ای توسط نشر معارف به چاپ دهم رسیده و راوانه بازار نشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت «زنان شهید»، نشر معارف که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به منظور مشاوره و پاسخ دهی به نیازهای فکری نسل جوان و ترویج آرمانهای عظیم انقلاب اسلامی کتاب «لحظه های انقلاب» به نویسندگی مرحوم محمود گلابدره ای را به چاپ رسانده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 این کتاب اولین رمان بعد از انقلاب اسلامی می باشد که با موضوع مبارزات، خاطرات و حال و هوای مردم در زمان انقلاب به زبان گزارش نویسی و تلفیقی از روایت و قصه نویسی دارد نکته ی قوی که در این کتاب مشاهده می شود نزدیک بودن به واقعیات است.

,

این رمان مستند گونه‌ای ست از لحظه های اسطوره ای انقلاب مردم ایران که نویسنده با تمام گوشت و خون و عصب خود شخصاً آزموده. یک نوع ادبیات تجربی است.

,

نویسنده از هر فرصتی برای برگشت به گذشته و بارها به مسیر طولانی مبارزه مردم ایران اشاره می کند. از تحریم تنباکو تا بیست و هشت مرداد را به دفعات مرور می کند و اشتباهات قبلی را بر می شمرد .

,

لحظه های انقلاب از روشن فکران آن زمان تا مردم کوچه و بازار، تا شعارهای مردم آذری زبان، تا افسران خجل از مردم تا یهودی و مسیحی و زردتشتی تا دختران که خود بدون این که کسی بگوید چادر به سر می کشند،  حالا در راهپیمایی ها و جنگ و گریزها فریاد می زنند: خمینی عزیزم، بگو که خون بریزم و تا..

,

آنچنان که حسرت خواهید خورد که چرا در آن دوران حضور نداشته اید.

,

این رمان در قطع رقعی و با 452 صفحه به چاپ دهم رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه