اخبار داغ

گزارش تکمیلی؛

علت تیراندازی صبح امروز در کرمانشاه، توقیف کالای قاچاق بوده است

علت تیراندازی صبح امروز در کرمانشاه، توقیف کالای قاچاق بوده است
معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: به دلیل عدم توجه قاچاقچی کالا به ایست پلیس، مأموران انتظامی با استفاده ازقانون به کارگیری سلاح به لاستیک های خودرو شلیک و آن را متوقف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد ، سرهنگ محمدرضا آمویی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص علت تیراندازی صبح امروز کرمانشاه اظهار داشت: در پی اطلاع مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه مبنی بر حمل محموله کالای قاچاق توسط یک دستگاه پژو پارس، عوامل پلیس آگاهی به سرعت وارد عمل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

وی افزود: مأموران با کنترل محورهای مواصلاتی موفق به شناسایی این خودرو در حوالی پل ولایت شهرستان کرمانشاه شده و به راننده خودرو دستور توقف دادند.

,

 

,

این مقام انتظامی گفت: فرد قاچاقچی علیرغم مشاهده دستور ایست پلیس، با افزایش سرعت خودرو به مسیر خود ادامه داد، که در نهایت مأموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح به لاستیک های خودرو شلیک و آن را متوقف کردند.

,

 

,

سرهنگ آمویی با بیان اینکه متهم از صحنه متواری شده است، ادامه داد: فرد قاچاقچی شناسایی شده و تلاش برای دستگیری وی همچنان ادامه دارد.

,

 

,

 

,

فرمانده جدید قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش معرفی شد

, فرمانده جدید قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش معرفی شد, فرمانده جدید قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش معرفی شد, فرمانده جدید قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش معرفی شد,

 

,

در این مراسم امیر سرتیپ فرهاد آریانفر به عنوان فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران معرفی و از زحمات امیر منوچهر کاظمی تقدیر بعمل آمد.

,

 

,

, , , ,

 

,

امیر منوچهر کاظمی از فرماندهان باسابقه خوشنام ارتش جمهوری اسلامی ایران است و فرماندهی یگان های مختلف ارتش از جمله لشکر 16 زرهی قزوین، فرماندهی قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش، ارشد نظامی آجا در غرب را در کارنامه خود دارد.

,

 

,

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف، فرماندهان انتظامی استان در این مراسم حضور داشتند.

,

 

,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه