اخبار داغ

فتنه ای دیگر به نام آشتی ملی

فتنه ای دیگر به نام آشتی ملی
فتنه گران و جریان حامی فتنه که نان خود را در دوقطبی کردن جامعه دیده و برای تحقق این امر تلاشهای زیادی انجام داده بودند، این بار نیز با طرح شعار " آشتی ملی " به میدان آمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام میثم دهقان_من معتقدم الان بهترین موقعیتی است که می‌توان فضای آشتی ملی (!) را در کشور حکمفرما کرد... کسانی که در حصر و زندان هستند هم در این زمینه دلشان برای انقلاب و کشور می‌سوزد و نسبت به تهدیدهای خارجی موضع دارند !!! "

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

آنچه که در ابتدای این یاداشت خواندید بخشی از سخنان فتنه انگیز یکی از سران فتنه است که رهبری معظم انقلاب با عنوان سخنان بی معنی از آن یاد کرده و ملت ایران را یکدل و متحد دانستند و از این طریق راه را بر ادامه این فتنه انگیزی ها بستند .

,

 با گذشت ٧ سال از فتنه آمریکایی صهیونیستی سال ٨٨ و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و فضای باز سیاسی موجود، مردگان سیاسی با بهره گیری از این فضا و طرح شعارها و نقشه های تازه، درصدد نفوذ دوباره در فرهنگ کشور بوده و تلاش دارند تا در سال منتهی به انتخابات مجدد به فضای جامعه برگردنند .

,

فتنه گران و جریان حامی فتنه که نان خود را در دوقطبی کردن جامعه دیده و برای تحقق این امر تلاشهای زیادی از جمله تحریک احمدی نژاد به حضور در صحنه انتخابات انجام داده بودند، این بار نیز با طرح شعار " آشتی ملی " به میدان آمدند.

,

محمد خاتمی که یکی از موثرترین چهره‌هایی انتخابات سال ۸۸ و حوادث پس از آن بوده است طی روزهای اخیر در سخنانی هدفدار، گفت: من معتقدم الان بهترین موقعیتی است که می‌توان فضای آشتی ملی (!) را در کشور حکمفرما کرد... کسانی که در حصر و زندان هستند هم در این زمینه دلشان برای انقلاب و کشور می‌سوزد و نسبت به تهدیدهای خارجی موضع دارند !!! "

,

در پاسخ به سخنان ایشان باید گفت آقای خاتمی اگر شما و طرفدارنتان مرگ مغزی شده و فراموش کردید در سال ٨٨ با حمایت آمریکایی ها و صهیونیست ها کشور را تا لبه پرتگاه سقوط پیش بردید، ما هرگز فتنه انگیزی های شما و همکاری و ارتباط با بنیاد سوروس و حمایت پهلوی‌ها از اقدامات تان را از یاد نبرده ایم.

,

آقای خاتمی احتمالا شما یا انتخابات و راهپیمایی های سالهای گذشته و ٢٢ بهمن امسال و اتحاد ملت و ماندن آنها پای آرمانهای انقلاب را ندیده اید یا مثل دوستانتان در شبکه های خبری غربی فکر می کنید مردم برای خوردن و بردن ساندیس به خیابانها آمده بودند. 

,

جناب ممکن است بفرمایید غیر از شما، سران فتنه و خائنین به نظام و انقلاب چه کسی از نظام و کشور جداست که خواهان آشتی ملی هستید!؟

,

نکند انتظار دارید که دوباره سکاندار دولت در نظام جمهوری اسلامی شوید و باز مردم مقدمات امورشان را به دست شما بسپارند!؟

,

جناب خاتمی اگر نمیدانید بدانید که مردم توهین ها و بی احترامی فتنه گران به مقدسات شان خصوصا در ایام عاشورا را هرگز فراموش نمیکنند و تنها راه بازگشت به آغوش ملت، عذرخواهی و توبه در پیشگاه مردم و اعلام برائت از اعمال ننگین و زشت خود در آن ایام و به خصوص اعلام دروغ بودن ادعای تقلب در انتخابات سال ٨٨ است.

,

*َ و لَوْ دُخِلَتْ عَلَیهِمْ مِنْ أَقْطارِها ثُمَّ سُئِلُوا الْفِتْنَةَ َلآتَوْها {احزاب/14}

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه