اخبار داغ

حجت السلام مهدی طائب:

تنها راه نجات کشور شفاف سازی بدون دروغگویی است/امروز صدای دشمن را از دهان برخی مسئولین می شنویم/ ترامپ باطن آمریکا را به همه دنیا نشان داد

تنها راه نجات کشور شفاف سازی بدون دروغگویی است/امروز صدای دشمن را از دهان برخی مسئولین می شنویم/ ترامپ باطن آمریکا را به همه دنیا نشان داد
رئیس قرارگاه عمار درباره افرادی که می خواستند و می خواهند که چهره امریکا را بزک کنند گفت: با آمدن ترامپ همه ی دنیا متوجه باطن امریکا شد و چهره امریکا دیگر قابل بزک نیست و چیزی به عنوان جلوه خوب نمانده که بخواهند آن را آرایش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام مهدی طائب در گفت و گو با فرهنگ نگار درباره اظهارات تیم مذاکره کننده مبنی بر اینکه تمامی تحریم ها برداشته شده است اظهار داشت: در رابطه با تحریم باید رئیس جمهور پاسخ گو باشد، تحریمی که روحانی تلاش می کرد آن را بردارد مربوط می شد به تحریم های اقتصادی که معاملات بانکی هم جزئی از آن بود، حال این سوال مطرح است که چرا تحریم های بانکی برداشته نشده و این هیچ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار,

 

,

وی با استناد به صحبت های ولی الله سیف افزود: خود شخص رئیس بانک مرکزی گفت که بعد از مذاکرات بانکی با آمریکا تقریبا هیچ چیزی نصیب ایران نشده است، مضاف بر اینها دیپلماسی این آقایان اینقد شاهکار بود که هر ایرانی که در امریکا زندگی می کند را می خواهند بیرون کنند.

,

 

,

ترامپ باطن امریکا را به همه شناساند

, ترامپ باطن امریکا را به همه شناساند, ترامپ باطن امریکا را به همه شناساند,

طائب درباره افرادی که می خواستند و می خواهند که چهره امریکا را بزک کنند اظهار داشت: با روی کار آمدن ترامپ همه  دنیا متوجه باطن امریکا شدند و چهره امریکا دیگر قابل بزک نیست و چیزی به عنوان جلوه خوب نمانده که بخواهند آن را آرایش کنند.

,

 

,

وی گفت: این که انقلاب ما برای مردم دستاورد داشته کاملا روشن است. دلیل آن هم حمایت مطلق مردم از این نظام در صحنه های کارزار با دشمن و شرکت در راهپیمایی هاست. 

,

 

,

تهدید واقعی از طرف دشمن نیست صدای دشمن را از دهان مسئولین شنیدن است

, تهدید واقعی از طرف دشمن نیست صدای دشمن را از دهان مسئولین شنیدن است, تهدید واقعی از طرف دشمن نیست صدای دشمن را از دهان مسئولین شنیدن است,

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: آن موضوعی که نظام ما را تهدید می کند تبلیغات دشمن علیه نظام نیست بلکه تهدید واقعی صدای دشمن را از دهان مسئولین شنیدن است. به معنا که مسئولین ما بیایند بگویند که ما برای پیشرفت نیازمند رابطه با امریکا هستیم.

,

 

,

رئیس قرارگاه عمار بیان داشت: ملت ایران متوجه می شوند که پیشرفت و آسیب به چه معناست. این مستلزم این است که رئیس جمهور اعلام کند که آب خوردن ما ربطی به کدخدا ندارد.

,

 

,

حجت الاسلام طائب با اشاره به روند بعد از برجام گفت: خوشبختانه همه شاهد بودند که خود ترامپ اعلام کرد که کشتی اقتصاد امریکا گرفتار طوفان شده و در حال غرق شدن است.جریان بیرون کردن مهاجرین از امریکا هم یکی از ادله ای است که این کشتی از بحران بیکاری و اقتصاد نجات پیدا کند.

,

 

,

تنها راه نجات کشور شفاف سازی بدون دروغگویی است

, تنها راه نجات کشور شفاف سازی بدون دروغگویی است, تنها راه نجات کشور شفاف سازی بدون دروغگویی است,

وی با انتقاد به عملکرد مسئولین ایران بیان داشت: حال چه شده که رئیس جمهور و  تیم مذاکره کننده دست به دامان چنین اقتصادی شده اند که خودش در منجلاب است جای بسی تعجب است.تنها راه نجات ملت و نظام اسلامی بصیرت و اطلاع رسانی شفاف بدون دروغگویی است.

,

 

,

وی در پاسخ به این سوال که راه حل خسته نشدن در راه مبارزه با استکبار چیست، افزود: همه باید به محیط پیرامونی کشور ایران توجه داشته باشند که چه اتفاقات ناگواری برای آنها افتاده است.ترکیه حتی نتوانست 8 ماه در برابر تحریم روسیه دوام بیاورد و در مقابل پوتین به غلط کردن افتاد اما در مقابل، ایران اسلامی 37 سال است که در برابر ظلم قد خم نکرده است چون پیشرفت و ایمان به نصرت الهی داشتیم.

,

 

,

وی گفت: ترکیه به خاطر این دست به دامان روسیه شد چون در حال نابودی بود، در این 37 سال نه تنها زمین نخوردیم بلکه بقیه کشورها هم به دامن ایران چنگ می زنند تا زمین نخورند، متاسفانه مسئولین رده بالای ما و مخصوصا تیم مذاکره کننده گوش شنوا ندارند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه