اخبار داغ

امام جمعه توکهور و هشتبندی:

تبیین گفتمان انقلاب و رهبری برای نسل جوان یک ضرورت است

تبیین گفتمان انقلاب و رهبری برای نسل جوان یک ضرورت است
خطیب جمعه توکهور و هشتبندی با تاکید بر ضرورت تبیین گفتمان انقلاب و رهبری به نسل جوان گفت: ترس دشمنان انقلاب اسلامی از اقتدار ولایت فقیه و پشتیبانی ملت از اصل ولایت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب،حجت الاسلام محمد بارانی خطیب جمعه توکهور و هشتبندی در نشست هیئت یاوران ولایت شهرستان میناب با تبیین گفتمان ولایت فقیه گفت: تمام ترس دشمنان انقلاب اسلامی از اقتدار ولایت فقیه و پشتیبانی ملت از اصل ولایت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

بارانی با تأکید بر ضرورت تبیین ولایت فقیه افزود: مردم علاوه بر ابراز محبت و تبعیت از ولایت فقیه ، باید نسبت به فرمایشات ایشان حساس باشند و با تبیین گفتمان انقلاب و رهبری منظومه فکری امام (ره) را برای نسل جدید بازگو کنند.

,

وی  تاکید کرد: دشمنان نظام و انقلاب بخصوص آمریکا و انگلیس پلید با صرف هزینه های تبلیغاتی هنگفت می خواهند جوانان ما را از مسیر انقلاب و ولایت دور کنند و و می خواهند ملت را از ولایت جدا کنند.

,

بارانی با اشاره به فعالیت های مذهبی اهل تشیع و احداث حوزه های علمیه در انگلیس اذعان داشت: روند فعالیت و تربیت تشیع در انگلیس ربطی به اسلام ناب محمدی (ص) ندارد.

,

امام جمعه توکهور و هشتنبدی  تصریح کرد: باید همواره نقشه‌های دشمن را رصد و اهداف شوم آنها را شناسایی و در مرحله بعد برای مقابله با هجمه‌های دشمن برنامه‌ریزی کرد.

,

امام جمعه توکهور و هشتبندی گفت: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود ولی فقیه است و تا سکاندار این نظام و انقلاب مقام معظم رهبری است هیچ گزندی به نظام و نقلاب نمی توانند برسانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه