اخبار داغ

مدیر شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی قزوین خبرداد:

اختصاص 40 هکتار از اراضی ملی فارسیان جهت احداث گلخانه

اختصاص 40 هکتار از اراضی ملی فارسیان جهت احداث گلخانه
مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی بیان کرد: در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی با درخواست شرکت شهرک‌های کشاورزی، 40 هکتار از مساحت اراضی ملی فارسیان برای احداث مجتمع گلخانه ای تعیین کاربری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی قزوین در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و اعضای کارگروه در محل سالن جلسات آرمانشهر این اداره کل برگزار شد؛ گفت: ایجاد توسعه با محوریت اعتلای کیفیت زیست محیطی از جمله سیاست های راه و شهرسازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی از موافقت کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان با توسعه 200 هکتاری محدوده شهرک صنعتی لیا جهت راه اندازی پروژه‌های صنعتی کم آب بر، کم آلاینده، برابر با موافقت سازمان محیط زیست و ترجیحا پروژه‌های دانش بنیان خبر داد. 

دبیر کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی افزود: جلوگیری از تجاوز صنعت به محدوده اراضی کشاورزی و زراعی، هدایت کلیه پروژه‌های صنعتی به سمت شهرک‌ها و جلوگیری از پراکنده سازی در سطح استان، مواردی است که در بررسی و تصویب طرح‌های صنعتی به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد. 

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از اساسی ترین راهکارهای رسیدن به این اهداف، تقویت و رونق شهرک های صنعتی در سطح استان است.

تصویب نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی در قالب انرژی نو
در ادامه این جلسه محسن اسماعیلی مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی بیان کرد: در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی با درخواست شرکت شهرک‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی، 40 هکتار از مساحت اراضی ملی روستای فارسیان برای احداث مجتمع گلخانه ای تعیین کاربری شد.

اسماعیلی همچنین افزود: کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان در دهمین جلسه ی برگزار شده بررسی 46 مورد از درخواست‌های اشخاص خصوصی در زمینه‌های مختلف را جهت بررسی و تصمیم گیری در دستور کار خود قرار داد. 

وی در خصوص تصمیمات اخذ شده برای این درخواست‌های مردمی عنوان کرد: تصویب نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی در قالب انرژی نو و تصویب دو طرح گردشگری در سطح شهرستان قزوین از دیگر مصوبات این جلسه است که جهت سیر روال تصویب به شواری برنامه ریزی و توسعه استان و نیز جهت اخذ استعلامات به مدیریت اراضی استان ارسال شد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
, تصویب نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی در قالب انرژی نو,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه