اخبار داغ

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان:

90 راه روستایی زنجان مسدود است؛زنجان و ماهنشان بیشترین راههای روستایی مسدود را دارند

90 راه روستایی زنجان مسدود است؛زنجان و ماهنشان بیشترین راههای روستایی مسدود را دارند
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان با بیان اینکه به همت راهداران استان زنجان 159 راه روستایی تا به امروز بازگشایی شده است، گفت: 90 راه روستایی در حال بازگشایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد یوسفی امروز در گفت و گو با عصر زنجان ، اظهار کرد: راههای اصلی و فرعی به غیر از محور زنجان، تهم ، چورزق باز و تردد در جریان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

 وی  به محور های روستایی مسدود شده در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در اثر بارش های برف و کولاک 249 راه روستایی استان زنجان مسدود شده بود که راهداران استان زنجان در حال بازگشایی راههای روستایی مسدود شده هستند.

,

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان با بیان اینکه  راهداران استان زنجان با تلاش های بی وقفه 159 راه روستایی در سطح استان زنجان را بازگشایی کرده اند،، تصریح کرد: راهداران استان زنجان در حال بازگشایی 90 راه روستایی در حال بازگشایی است.

,

یوسفی با اشاره به اینکه زنجان و ماهنشان بیشترین راههای روستایی مسدود را دارند، افزود: 35 راه روستایی در زنجان و 24 راه روستایی در ماهنشان مسدود است.

,

وی با بیان اینکه اشاره به اینکه  با تلاش راهداران این تعداد راه ارتباطی روستایی نیز امروز باز خواهد شد، افزود: در حال حاضر 50 اکیپ راهداری با 28 راهدارخانه و 450 نفر نیرو در حال بازگشایی محور های روستایی هستند.

,

 معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه همراه داشتن تجهیزات ایمنی ، گرمایشی و زنجیر چرخ در محور های کوهستانی و راههای روستایی لازم و ضروری است، تصریح کرد: رانندگان قبل از مسافرت از وضعت جوی راههای استان زنجان آگاه شده سپس اقدام به مسافرت کنند.

,

یوسفی با بیان اینکه اکیپ های راه داری در حال بازگشایی راههای روستایی مسدود شده هستند، تصریح کرد: همشهریان عزیز از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی و روستایی، خودداری کنند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد:هموطنان به محض اینکه قصد مسافرت کردند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها با خبر شوند و همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ و تماس با شماره تلفن چهار رقمی ١٨١٦ از وضعیت جاده‌ها با خبر شوند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه