اخبار داغ

آگشته در پیام تشکری به مردم لاهیجان؛

مشارکت مردم، استقلال مدیریت و برنامه راهبردی از ویژگی مدیریت بحران اخیر بود

مشارکت مردم، استقلال مدیریت و برنامه راهبردی از ویژگی مدیریت بحران اخیر بود
شهردار لاهیجان در پیامی از صبوری شهروندان در بارش برف اخیر قدردانی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، سعیدآگشته درگفت وگویی افزود: از کلیه عزیزانی که دربرف اخیر، باعزمی راسخ و بدون چشمداشت درتلاش و خدمت رسانی به مردم بودند، قدردانی می نمایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان»,

شهردار لاهیجان گفت: الحمدلله درراستای رسیدن به توسعه پایدار، افزایش مشارکت مردم در امور شهری را شاهدیم که این موضوع سبب افزایش همدلی بین مردم و دلگرمی مسئولین خواهدشد.
شهردار لاهیجان باتوجه به خاص بودن شرایط جوی در بارش برف چند روز اخیر گفت: حجم بارش و مدت زمان بارش به نحوی بود که در عرض حدود۳۰ ساعت بیش از ۷۲سانتی متر برف بارید.
سعیدآگشته افزود: داشتن برنامه راهبردی، استقلال مدیریت در انجام عملیات، مشارکت مردم و گروه های مردم نهاد، حمایت و همکاری بدون وقفه مدیران و پرسنل شهرداری از ویژگی های مدیریت بحران در این مدت بود.
وی افزود: از شهروندان محترم لاهیجان که باصبوری و حفظ آرامش دربارش برف اخیر مشارکت داشتند، صمیمانه قدردانی و تشکر می نمایم.

,
,
,
,

همچنین از کلیه مدیران و مسئولین شهرستان، فرماندارمحترم، نماینده محترم، اعضای محترم شورای تأمین، مدیران محترم ادارات آب، برق، گاز، مخابرات، بازرگانی، اصناف، ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، فرماندهی انتظامی و سپاه ناحیه که به همراه پرسنل در کنارمان بوده و در خدمت رسانی به شهروندان یار و یاورمان بودند و سازمان های مردم نهاد محیط زیستی، انجمن رفتگران طبیعت، بوم بانان لاهیجان، کمیته آفرود، اصحاب رسانه و ارتباطات و کلیه عزیزانی که به هر نحوی در راه خدمت رسانی به شهروندان یاریگرمان بودند، تشکر می نمایم.
شهردار لاهیجان در پایان گفت: جا دارد از کلیه پرسنل اجرایی و ستادی، خدمات امورشهر، آتش نشانی، موتوری، فضای سبز، عمرانی، تأسیسات، حمل و نقل، جایگاه سوخت و… شهرداری که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی با عزمی جزم و صبورانه در تمامی مراحل تلاش کردند تا شهروندان در آرامش باشند قدردانی نموده و دست یاریگر تک تک آنها را به گرمی می فشارم.

,
,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه