اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

اعزام ۱۵ نفر از دانش آموزان استان به مسابقات کشوری الگوی تلاوت

اعزام ۱۵ نفر از دانش آموزان استان به مسابقات کشوری الگوی تلاوت
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از اعزام 15 نفر از دانش آموزان استان به مسابقات کشوری الگوی تلاوت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به اعزام دانش آموزان استان به مسابقات کشوری اظهار داشت: ۱۵ نفر از دانش آموزان برتر استان به مسابقات کشوری الگوی تلاوت تحت عنوان طرح اسرا به استان تهران اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص، ,

وی افزود: دانش آموزان برتر استان در رشته قرائت قرآن کریم تلاوت تقلیدی به مسابقات کشوری اعزام شدند که پس از برگزاری مرحله مقدماتی و رقابت با کلیه دانش آموزان شرکت کننده از سراسر کشور تعداد ۸۰ نفر از دانش آموز منتخب ، از سراسر کشور به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: آزمون نهایی الگوی تلاوت از تاریخ ۵ لغایت ۱۵ اسفندماه در استان تهران برگزار خواهد شد.

,

این مسوول تأکید کرد: این مسابقات در سطح استان با ارسال فراخوان به کلیه مدارس دوره اول  متوسطه انجام گرفت که تعداد ۱۰۰ اثر به مرحله استانی ارسال گردید.

,

قاسمی درپایان گفت: پس از داوری های انجام شده تعداد ۴۰ اثر انتخاب و به اداره کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ارسال شد که پس از داوری های انجام شده، تعداد ۱۵ دانش آموز منتخب و به مرحله کشوری دعوت شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه