اخبار داغ

پنجمین دوره بزرگترین مسابقه حفظ قرآن کریم در بانه برگزار شد

پنجمین دوره بزرگترین مسابقه حفظ قرآن کریم در بانه برگزار شد
پنجمین دوره بزرگترین مسابقه حفظ قرآن کریم با حضور 470 قاری از سطح شهرستان بانه در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرباباخبر، این مسابقه ظهر روز گذشته با حضور 470 نفر از حاقفظان زن و مرد شهرستان بانه و در  در رده های مختلف سنی در مسجد جامع بانه برگزار شد.

آرمان شریفی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بانه در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، اظهار داشت: این مسابقه با همکاری سپاه بانه و اداره اوقاف و امورخیریه این شهرستان برگزار شده است.

شریفی، ترویج فرهنگ قرآنی ارتقای  معنویت در بین آحاد جامعه بویژه جوانان و نوجوانان را در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و کاهش آسیب های اجماعی ناشی از این امر از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه قرآنی برشمرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بانه تصریح کرد: قبلا  امتحان شفاهی این مسابقات در  روزهای شانزدهم الی بیست و هفت بهمن ماه سالجاری توسط کارشناسان سازمان اوقاف برگزار شده است.

آرمان شریفی با اشاره به اهمیت جایگاه حفظ قر آن در بین مردم اختیار الدینی بانه افزود: روستای 'زرواو' 60 خانوار جمعیت و 45 حافظ قرآن دارد که از 4 حتفظ کل قرآن از بزرگترین افتخارات این روستا می باشد که در بزرگترین مسابقه قرآنی حفظ قرآن کریم شهرستان بانه شرکت کردند.

وی یادآور شد، امروز آزمون کتبی این مسابقات برگزار شده و افرادی که بتوانند در مجموع امتحانات کتبی و شفاهی بیش از 70 امتیاز را کسب کنند به آنها گواهی نامه حفظ قرآن اعطا می شود و  همچنین می توانند در مسابقات مرحله کشوری نیز راه پیدا کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بانه به ضرورت برگزاری مسابقات قرآنی اشاره کرد و گفت: برگزاری این مسابقات موجب اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر،,
,
, آرباباخبر،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه