اخبار داغ

همایش قرآنی و آزمون پرسنل و خانواده های انتظامی سیریک برگزار شد

همایش قرآنی و آزمون پرسنل و خانواده های انتظامی سیریک برگزار شد
همایش علوم قرآنی خانواده های نیروهای انتظامی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان سیریک همراه با هفتمین آزمون حافظان قرآن کریم حفظ یک جزء، جزء سی ام ، تفسیر و حفظ موضوعی قرآن کریم در شهر سیریک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی ،حجت الاسلام و المسلمین دادالله جلالیان،رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: نیروی انتظامی اقدام های فرهنگی را نوعی سرمایه گذاری در سازمان می دانند و بر این اعتقاد هستند که هر چه کارهای فرهنگی بیشتر انجام شود به همان میزان نیروی انتظامی موفق تر و پویاتر خواهد بود

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

جلالیان با بیان اینکه قرآن حلّال همه مشکلات فردی و اجتماعی انسان است، اظهار کرد: قرآن علاوه بر اینکه حافظ امت اسلامی است ، علاج همه دردها نیز است.

,

وی افزود: با داشتن قرآن از علم خود در راه صحیح استفاده می کنیم و یکی از بزرگترین مطالبات مقام معظم رهبری حفظ قرآن است و تربیت حفاظ در سطح ملی است.

,

جلالیان ابراز کرد: بی شک قرآن راه نجات بشریت است که سعادت دنیا و آخرت بشر در گرو توجه به فرامین آن و عمل به آنها است از این رو تمام این موارد اهمیت استمرار آموزش و حفظ قرآن را بیش از پیش آشکار می‎ سازد و این آموزش باید در جامعه اسلامی تداوم و استمرار داشته باشد.

,

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان  بیان کرد: شایسته است قرآنی را که خداوند حکیم و مدبر آن را راهنمای انسان ها قرار داده  به خوبی بیاموزیم تا جایی که پیامبر اکرم(ص) در این باره فرمودند بهترین شما کسی است که قرآن را بیاموزد و آن را  به دیگران یاد دهد.

,

جلالیان یادآور شد: توسل به فرهنگ قرآنی بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه را برطرف خواهد کرد و  امروز خانواده ها و نیروی های انتظامی باید به نحو شایسته بتوانند از فرهنگ و علوم قرآنی در کنار قرآن استفاده لازم برای خود و فرزندان ببرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه