اخبار داغ

زنگ رسانه؛ راهکاری برای تقویت سواد رسانه ای

زنگ رسانه؛ راهکاری برای تقویت سواد رسانه ای
سهم سواد رسانه ای در فرهنگ ما بسیار اندک است و این امر موجب نگرانی شده است؛ زیرا ما در یک محیط رسانه ای زندگی می کنیم و باید تمامی اطلاعات عملکردی جامعه را بدانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز، سهم سواد رسانه ای در فرهنگ ما بسیار اندک است و این امر موجب نگرانی شده است؛ زیرا ما در یک محیط رسانه ای زندگی می کنیم و باید تمامی اطلاعات عملکردی جامعه را بدانیم.
باید دائماً تحقیق و بررسی نماییم تا به عقاید اشتباه در مورد جامعه و رسانه پی ببریم. با توجه به چنین نگرانی های موجود در جامعه کنونی، پایگاه خبری تحلیلی «گام نیوز» بر آن شده است با ورود به این عرصه پروژه ای با عنوان «زنگ رسانه» [email protected] را طراحی و قدمی در راستای تقویت و افزایش سواد رسانه ای مردم بردارد و در این راه با طراحی عکس نوشته هایی هرچند ساده اما قابل تأمل به این مهم بپردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز،,
, [email protected] , [email protected],

این عکس نوشته ها به صورت هر چند روز در کانال "زنگ رسانه" منتشر می شود و مخاطبان گرامی می توانند ضمن تأمل در متن و تصویر، نسبت به انتشار آن به هم نوعان خود اقدام کنند؛ چه بسا زندگی بسیاری از افراد با همین نکات ساده مستحکم تر و بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی از بین برود.

,

ذخیره این تصاویر و مرور آن را به شما توصیه می کنیم.(این مطلب به مروز زمان در روزهای آینده بروز می شود)

,

Thumbnail

, Thumbnail,

, ,

, ,

, ,

, , ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه