اخبار داغ

حجت الاسلام پژمان فر:

مجلس به دنبال تأمین زیرساخت‌های لازم برای هنرمندان است

مجلس به دنبال تأمین زیرساخت‌های لازم برای هنرمندان است
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ما گاها در طول برهه‌هایی از هنر غافل بودیم و ناآگاهانه نسبت به آن برخورد کردیم اما اکنون در مجلس سعی ما بر این است که از تمامی افرادی که عمر خود را در این راه گذاشته‌اند، حمایت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ساحل، حجت الاسلام پژمان فر در اختتامیه جشنواره تئاتر بسیج اظهار داشت: امروز در نظام هستی تنها امری می‌تواند پایدار باشد که آن امر با خدا گره بخورد و خداوند در قران تاکیدکرده است که تنها آنچه جنبه وجه الله دارد، باقی و پایدار خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل،,

وی در ادامه بیان داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط ویژه‌ای است به گونه‌ای که دنیا آماده شنیدن سخنان ماست و به قول رهبری دنیا اکنون در پیچ تاریخی است.

,

پژمان فر افزود: ما امروز درشرایطی به سر می‌بریم که دنیا خودش برای شنیدن سخنان ما کاملاً آماده کرده است و امروز هنر تنها وسیله انتقال پیام و سخن ما به جهانیان است.

,

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: هنر است که می‌تواند گفتمان سازی کرده و گفتمان صحیح را به جهان انتقال دهد.

,

حجت الاسلام پژمان فر همچنین به تلاش‌های صورت گرفته در مجلس در زمینه هنر نیز اشاره و بیان کرد: ما گاها در طول برهه‌هایی از هنر غافل بودیم و ناآگاهانه نسبت به آن برخورد کردیم اما اکنون در مجلس شورای اسلامی سعی ما بر این است که از تمامی افرادی که عمر خود را در این راه گذاشته‌اند حمایت  کرده و زیر ساخت‌های مورد نیاز را فراهم آوریم.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه