اخبار داغ

ملوان امیدوار برای بازگشت به صدر

ملوان امیدوار برای بازگشت به صدر
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در صورت پیروزی مقابل مس کرمان می تواند مجددا به صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور جام ازادگان باز گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از افق انزلی هفته بیستم و پنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان عصر روز دوشنبه (۲اسفند) با برگزاری دیداری ۶۶ امتیازی و حساس بین تیم های فوتبال مس کرمان و ملوان بندرانزلی آغاز خواهد شد .  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, افق انزلی,

آخرین رویارویی دو تیم:

,

آخرین تقابل دو تیم به هفته هشتم مسابقات لیگ دسته اول مربوط است که ملوان در آن دیدار خانگی با نتیجه ۲-۱ از حریف خود را با گل های شاهین ثاقبی و حسین شنانی شکست داد.

,

موقعیت دو تیم در جدول رده بندی:

,

هم اکنون ملوان با کسب ۴۲ امتیاز از ۲۴ بازی در رده دوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و با کسب هر ۳ امتیاز این دیدار می تواند همچون هفته های گذشته جایگاه اصلی خود را در صدر جدول باز پس بگیرد و تیم مس کرمان نیز که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است با کسب ۴۰ امتیاز از ۲۴ بازی در رده سوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد .

,

۳ دیدار آخر :

,

در کارنامه ملوان در سه دیدار اخیر ۲ تساوی و یک شکست ، ۱ گل زده و ۲ گل خورده ثبت شده است و حاصل این نتایج کسب تنها ۲ امتیاز بوده است .

,

در کارنامه تیم مس کرمان در سه دیدار اخیر ۲ پیروزی و ۱ تساوی ثبت شده است، تعداد گل های زده این تیم در سه دیدار اخیر ۶ گل و تعداد گل های خورده ۱ گل است و حاصل این نتایج کسب ۷ امتیاز از سه دیدار اخیر بوده است .

,

تیم داوری :

,

قضاوت این دیدار بر عهده حسین زرگر است و در این دیدار محمد جواد مداح ، حمزه علی سلیمی ، ایمان کهیش ایشان را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد. ناظر این دیدار نیز حیدر شکور است.

,

پیش بینی :

,

ملوان بر خلاف ۳ دیدار ابتدایی نیم فصل دوم که توانست با کسب ۹ امتیاز حداکثر امتیازات ممکن را بدست بیاورد در چهار دیدار اخیر با توجه به دشوارتر بودن این دیدارها نتوانسته است که امتیازات خوبی بدست بیاورد ، قوهای سپید در این دیدار حساس به دنبال کسب پیروزی هستند تا بتوانند یک بار دیگر خود را به عنوان مدعی اصلی صعود به لیگ برتر مطرح کنند ، ملوان در صورت کسب پیروزی در این دیدار می تواند به صدر جدول برگردد و در صورت شکست احتمالی حتی می تواند تا رده پنجم جدول رده بندی نیز سقوط کند.
در طرف مقابل مس کرمان قرار داد که در هفته های اخیر خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر مطرح کرده است ، مس کرمان که منصور ابراهیم زاده با تجربه را بر روی نیمکت خود دارد توانسته در هفته های اخیر روند کم نوسانی داشته باشد و قطعا با توجه به اینکه این تیم در کرمان به مصاف ملوان خواهند رفت به سه امتیاز این دیدار چشم خواهند دوخت تا با عدم شکست در این دیدار ۶ امتیازی بتواند در هفته های پیش رو جایگاه ملوان را در جدول رده بندی بدست آورد ، مس در صورت پیروزی در این دیدار حساس می تواند تا رده دوم جدول صعود و در صورت شکست در این دیدار تا رده پنجم جدول رده بندی سقوط خواهد داشت .

,
,

دیدار ملوان و مس کرمان راس ساعت ۱۴:۰۰ روز دو شنبه در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان برگزار خواهد شد.
دمای هوای شهر کرمان در هنگام برگزاری این دیدار ۱۱درجه و میزان رطوبت ۲۷درصد است.
این دیدار از طریق شبکه تلویزیونی کرمان به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه