اخبار داغ

همایش آموزش خانواده در سیریک برگزار شد+تصاویر

همایش آموزش خانواده در سیریک برگزار شد+تصاویر
همایش آموزش خانواده با موضوع " خانواده پایدار و موفق " با هدف ارتقای جایگاه و منزلت خانواده با شرکت بیش از 500 نفر از خانواده های فرهنگیان و مردم شهرستان با حضور سیما فردوسی از اساتید برجسته دانشگاه تهران درشهربندر سیریک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی ،ابراهیم ملاحی معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیریک اظهار کرد : یکی از نهادهای مهم و موثر در تکوین شخصیت و تربیت کودکان و نوجوانان نهاد خانواده می باشد که با توجه به اهمیت این موضوع آموزش و پرورش شهرستان جهت تحکیم بنیان خانواده ها همایش بزرگ آموزش خانواده را در سطح شهرستان برگزار کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

وی افزود : آموزش خانواده ها یکی از مهمترین رکن های  اجتماع است که تعلیم و تربیت و فراهم کردن شرایط مناسب و مساعد برای بروز و ظهور استعدادها و توانمندی ها در خانواده ها باعث شکوفایی و رونق جامعه خواهد شد .

,

این مسئول یادآور شد: آگاه ساختن اولیا نسبت به مسائل تربیتی، مشاوره ای و روانی با رویکرد یکسان سازی و همسویی نظام تربیت خانواده یقینا وسیله ای برای پیوندهای اخلاقی و انسانی است و می تواند نحوه رفتار همسران با یکدیگر به منظور اثرگذاری مثبت بر تعلیم و تربیت فرزندان در خانواده را تقویت سازد .

,

ملاحی ابراز داشت: با توجه به اهمیت موضوع خانواده در جامعه و نقش بی بدیل این نهاد در شکوفایی و رونق جامعه مدیریت آموزش و پرورش اقدام به برگزاری همایش بزرگ آموزش خانواده با حضور سرکار خانم دکتر سیما فردوسی روانشناس بالینی و کارشناس آموزش خانواده کرد که با استقبال بسیار خوب خانواده ها و مردم شهرستان واقع شد.

,

معاون پرورشی آموزش و پرورش  شهرستان سیریک یادآور شد: در صورت آگاهی کامل خانواده ها به مسائل آموزشی و اعتقادی ضمن تحکیم بنیان خانواده باعث تربیت نسل های موثر برای آینده جامعه در سطح کشور می شود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه