اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج دانشجویی در بوشهر:

دانشجو باید دغدغه سیاسی داشته باشد/بسیج دانشجویی حزب سیاسی نیست

دانشجو باید دغدغه سیاسی داشته باشد/بسیج دانشجویی حزب سیاسی نیست
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی یک حزب سیاسی نیست بلکه مدافع حقوق ملت است و هرگاه که منافع ملی درخطر باشد داد می‌زند و مطالبه گری می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، داوود گودرزی در جمع کارشناسان و مسئولان فرهنگی دانشگاه های فرهنگیان  سراسر کشور در بوشهر اظهار داشت: اجزای فرهنگی دانشگاه باید هماهنگ و هم‌راستا با هم فعالیت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

وی افزود: فارغ از دیدگاه‌های سیاسی وجه مشترک همه‌کسانی که دغدغه فرهنگ را دارند، انقلاب اسلامی است.

, .,

مسئول بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: هرکسی وقتی در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیتی را قبول می‌کند یعنی قانون اساسی را قبول کرده و رهبر معظم انقلاب را به‌عنوان ولایت‌فقیه پذیرفته است.

, .,

گودرزی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از انرژی کشور صرف گرایش‌های سیاسی شده است، عنوان کرد: وقتی یک هدف و آن‌هم حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی را داریم دیگر عقاید و گرایش‌های سیاسی نباید بر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ما در کنار هم لطمه بزند.

, .,

 

,

, ,

وی عنوان کرد: ازجمله ویژگی‌های یک فرد انقلابی قبول داشتن آرمان‌های انقلاب، تلاش برای تحقق آن و حرکت به‌سوی افق انقلاب اسلامی است.

, .,

گودرزی گفت: باید به گذشته خودمان برگردیم و تمدن اسلامی را با تولید فکر و پرورش اسلام احیا کنیم.

, .,

وی بیان کرد: ما برای شکم قیام نکردیم ولی قرار نیست در این انقلاب کسی گرسنه باشد و کرامت، حرمت و معیشت مردم باید تأمین شود.

, .,

مسئول بسیج دانشجویی کشور گفت: تولید علم و فرهنگ‌سازی از جمله مواردی است که باعث پیشرفت کشور می‌شود و دانشگاه در این راستا نقش اساسی دارد.

, .,

وی با بیان اینکه دانشگاه به‌گونه‌ای شکل‌گرفته است که خلاء احزاب را پر کند خاطرنشان کرد: دانشجو در دانشگاه باید دغدغه سیاسی داشته باشد.

, .,

مسئول بسیج دانشجویی گفت: دانشگاه فضای گفت‌وگوی منطقی است و افراد باید با استدلال با یکدیگر صحبت کنند. کرسی آزاداندیشی لازم به این کارکرد دانشگاه است.

, .,

گودرزی با اشاره به اینکه بسیج را امام با هدف سازمان‌دهی مردم در اداره حاکمیت راه‌اندازی کرده است، گفت: بسیج دانشجویی یک حزب سیاسی نیست بلکه مدافع حقوق ملت است و هرگاه که منافع ملی درخطر باشد داد می‌زند و مطالبه گری می‌کند.

انتهای پیام/

,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه