اخبار داغ

استاندار مرکزی خبر داد

راه‌اندازی اتاق بازرگانی در ساوه/ جذب 156 درصدی تسهیلات طرح رونق تولید در استان مرکزی

راه‌اندازی اتاق بازرگانی در  ساوه/ جذب 156 درصدی تسهیلات طرح رونق تولید در استان مرکزی
استاندار مرکزی ضمن موافقت با راه‌اندازی اتاق بازرگانی در ساوه گفت: استقرار اتاق بازرگانی در شهر صنعتی ساوه با توجه به ظرفیت‌های این شهر صنعتی ضروری و مورد تایید است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، سی و هفتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی به عنوان یکی از قطب‌های اصلی صنعت در کشور در شهرستان ساوه با حضور استاندار مرکزی و سایر اعضای ستاد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،, نارخبر،,

استاندار مرکزی و هیئت همراه در ابتدای ورود به ساوه از شرکت «ایران توحید» تولیدکننده پیچ و مهره فولادی و روکش گالوانیزه بازدید کردند.

,

به گفته موسوی مدیرعامل این گروه صنعتی با ظرفیت 62810 تُن تولید انواع پیچ و مهره و فرم‌دهی مفتول فلزی و سه هزار تُن پوشش فلزات و تولید 156 میلیون عدد انواع قید و بست خودرو 234 نفر را مشغول بکار کرده است و با مشکلات نقدینگی بخاطر تحریم‌ها، بدهی مالیاتی و بیمه‌ای مواجه است.

,

بخشودگی جرایم، تقسیط بدهی‌ بیمه‌ و سازمان مالیاتی و جلوگیری از مسدودی حساب‌ها درخواست این مدیرصنعتی از هیات بازدید کننده بود.

,

در ادامه این سفر استاندار در سالن جلسات هتل کاوه برای تشکیل جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی حاضر شد.

,

 

,

استاندار مرکزی ساوه

,

استاندار مرکزی ساوه

, استاندار مرکزی ساوه, استاندار مرکزی ساوه, ,

 

,

زمانی قمی استاندار مرکزی گفت: استقرار اتاق بازرگانی در شهر صنعتی ساوه با توجه به ظرفیت‌های این شهر صنعتی ضروری و مورد تایید است.

,

وی با اشاره به عدم تضعیف اتاق بازرگانی استان با تشکیل این اتاق در شهرستان ها افزود: استقرار این اتاق در کشور بر مبنای تقسیمات کشوری نیست و هر شهرستانی می‌تواند اتاق بازرگانی داشته باشد به همین خاطر احداث اتاق ساوه مورد تصویب ستاد استان قرار می‌گیرد.

,

زمانی قمی با اشاره به طرح رونق تولید بیان کرد: با تلاش صنعتگران و همکاری بانکها توانستیم 56 درصد بیش از سقف 443 میلیارد تومانی سهم اعتباری استان مرکزی در طرح رونق تولیدی به میزان 693 میلیارد تومان جذب و پرداخت کنیم.

,

وی با اشاره به جایگاه مناسب این استان درطرح رونق تولید افزود: شهر صنعتی کاوه ظرفیت بالایی برای تحقق اقتصادمقاومتی دارد و منطقه ویژه اقتصادی فرصتی برای رونق تولید ملی در حوزه صادرات کالای ایرانی است.

,

استاندارمرکزی با تاکید بر بازدیدهای سرزده برای بررسی اقدامات بیان کرد: گمرک اقتصادی سوخت کشور (هاب سوخت) در این منطقه ویژه فرصتی برای توسعه اقتصادی استان بخاطر درآمدزایی و ارتقای سطح منطقه است.

,

وی با اشاره به نقش روستاها در ایجاد اشتغال خُرد تصریح کرد: جلسات ستاد با محوریت پرداختن به اشتغال خُرد در روستاهایی که استعدادهای شناخته شده در حوزه تولید دارند، برگزار می شود.

,

زمانی قمی با تاکید بر همکاری بانک ها با تولیدکنندگان روستایی ادامه داد: در جلسات این ستاد، فرصت‌های اشتغالزایی در روستاها پیگیری می‌شود و روستاهای صاحب تولیدات برتر در اولویت هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه