اخبار داغ

طی یک هفته اخیر صورت گرفت؛

امدادرسانی به ۱۰۹ نفر گرفتار در برف وکولاک محورهای استان/وقوع ۵۹ حادثه در استان

امدادرسانی به ۱۰۹ نفر گرفتار در برف وکولاک محورهای استان/وقوع ۵۹ حادثه در استان
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با اشاره به وقوع ۵۹ حادثه مختلف در سطح استان گفت: به ۱۰۹ نفر گرفتار در برف و کولاک توسط امدادگران هلال احمر استان امدادرسانی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یحیایی معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با بیان اینکه طی سه روز اخیر 15 تیم عملیاتی در 14 مورد حادثه مختلف استان سمنان اعزام شدند، گفت: 43 امدادگر به حادثه دیدگان خدمات ارائه دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

وی با اشاره به اینکه 48 نفر در این حوادث آسیب دیدند، افزود:امدادگران در سه روز گذشته در سطح استان به 10 نفر در برف و کولاک، 13 نفر در حوادث جاده ای، 23 نفر خدمات حضوری و  2نفر شهری رسیدگی کردند.

,

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از اعزام 10 دستگاه آمبولانس  به سر صحنه حوادث در سطح استان سمنان خبرداد و گفت: 7 نفر در این حوادث نجات یافتند.

,

یحیایی با بیان اینکه هفته گذشته 45 حادثه مختلف در استان به وقوع پیوست، اظهار کرد: نیروهای هلال احمر استان سمنان به 18 مورد حادثه جاده ای، 16مورد خدمات حضوری، 9 مورد برف و کولاک و  یک مورد کوهستان  و یک مورد شهری رسیدگی کرده اند.

,

وی با اشاره به اینکه  امدادگران هلال احمر در این مدت به 244 نفر در نقاط مختلف استان امدادرسانی کردند، افزود: در هفته اخیر به 109 نفر گرفتار برف و کولاک در استان امدادرسانی شده است.

,

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان همچنین تصریح کرد: محورهای دامغان-سمنان، فولادمحله-کیاسر، شاهرود- گرگان، دامغان-گلوگاه، شهمیرزاد-فولادمحله و سمنان-فیرزکوه در روزهای اخیر گرفتار برف و کولاک بوده اند.

,

یحیایی با اشاره به اسکان مسافران در سطح جاده اظهار کرد: در این مدت به 22 نفر اسکان داده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه