اخبار داغ

رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

بارش سنگین برف در مشهد 47 نفر را راهی بیمارستان کرد

بارش سنگین برف در مشهد 47 نفر را راهی بیمارستان کرد
رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در پی بارش برف سنگین در مشهد، طی 48 ساعت گذشته، 47 مورد حادثه مرتبط با برف و یخ‌بندان در سطح شهرستان مشهد گزارش‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام طاهرزاده، رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار نبض شهر، اظهار داشت: در پی بارش برف سنگین در مشهد، طی 48 ساعت گذشته، 47 مورد حادثه مرتبط با برف و یخ‌بندان در سطح شهرستان مشهد گزارش‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرام طاهرزاده، رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار , نبض شهر, ، اظهار داشت: در پی بارش برف سنگین در مشهد، طی 48 ساعت گذشته، 47 مورد حادثه مرتبط با برف و یخ‌بندان در سطح شهرستان مشهد گزارش‌شده است.,

وی افزود: اغلب این حوادث در اثر سرخوردگی و زمین خوردگی پرت شدن از روی تیوپ بوده که منجر به پیچ‌خوردگی و شکستگی‌های دست، پای، سر، صورت شده است.

,

رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: از 47 مورد حادثه گزارش‌شده، 31 مورد به بیمارستان منتقل شدند، 9 مورد در محل و به‌صورت سرپایی معالجه شدند و 7 مورد لغو مأموریت داشته‌ایم که خود افراد به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

,

طاهرزاده با اشاره به اینکه متأسفانه بسیاری از این حوادث به دلیل بی‌احتیاطی افراد رخ‌داده است، بیان کرد: تیوپ سواری یک تفریح پرخطر است که سالیانه باعث مصدومیت و حتی نقص عضو افراد می‌شود.

,

وی در پایان تاکید کرد: متاسفانه بیشترین قربانی تیوپ سواری جوانان هستند، لذا خواشمندیم از این تفریح پرخطر خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه