اخبار داغ

در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر و شورای ترافیک سربیشه مطرح شد

نقاط حادثه خیز محورهای ارتباطی شهرستان ایمن سازی شود

نقاط حادثه خیز محورهای ارتباطی شهرستان ایمن سازی شود
فرمانده پلیس راه شهرستان سربیشه پیچ روستای کنیف بخش درح ، نقطه مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) شهر مود در محورسربیشه بیرجند ، پارکینگ مقابل مسجد امام رضا (ع) و اختلاف سطح در محورسربیشه به نهبندان را از جمله نقاط حادثه خیز این شهرستان عنوان و خواستار ایمن سازی این نقاط شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای سربیشه، جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر و شورای ترافیک شهرستان سربیشه در محل فرمانداری این شهر برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سربیشه,

 

,

در این جلسه موضوعاتی از قبیل برپایی سیاه چادر عشایری در ایام عید در ورودی شهر سربیشه ، اعلام به موقع مراکز اسکان ایام نوروزی و لیست کشیک اصناف ، انجام بازدید های مشترک از اماکن رفاهی و اسکان مسافران و تعطیلی عملیات های حفاری در شهر سربیشه  از تاریخ 15 اسفند مطرح شد .

,

 

,

همچنین مشکلات بقعه بی بی زینب خانون (س) بخش مود شهرستان سربیشه از قبیل  تامین آب شرب و پارکینگ  در این جلسه مطرح و اعضاء به بحث و تبادل نظر در این خصوص پرداختند .

,

 

,

سارانی رئیس اداره حمل و نقل جاده ای شهرستان سربیشه نیز در این جلسه با اشاره به مکان هایی که  در حاشیه جاده اصلی و در کنار روستای سلم آباد و روستای کنیف بخش  درح  برای  فروش مواد غذایی و سوغات محلی  ایجاد شده واحتمال  وقوع تصادفات را در آن مکان ها  افزایش داده گفت : حکم قضایی برای برچیده شدن آنها گرفته شده وآمادگی برچیده شدن آن مکان ها  را داریم .

,

 

,

زینلی شهردار سربیشه نیز در این جلسه رنگ آمیزی بلوارهای سطح شهر ، نصب 7 المان نوروزی ، نصب تابلوهای مسیر یاب ، تهیه راهنمای نوروزی و نصب سفره هفت سین در میدان امام (ره) سربیشه را از اقدامات این مجموعه برای ایام عید بیان داشت .

,

 

,

سرگرد رضایی فرمانده پلیس راه شهرستان سربیشه نیز در این جلسه روزهای 28 ، 29 اسفند  و 13 فروردین را از روزهای پر تصادف سال بیان  و با اشاره به اینکه اکثر جاده های روستایی شهرستان به علت وقوع سیلاب دچار تخریب شده اند بر بازگشایی به موقع آنها تاکید کرد .

,

 

,

وی همچنین با اشاره به ساختمان پلیس را ه این شهرستان که اعتبارات ساخت آن تخصیص پیدا کرده همکاری همه دستگاها برای ارائه به موقع استعلامات را خواستار شد .

,

 

,

 

,

رضایی  پیچ روستای کنیف بخش درح ،  نقطه مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) شهر مود  در محورسربیشه بیرجند ، پارکینگ مقابل مسجد امام رضا (ع) و اختلاف سطح در محورسربیشه به نهبندان را از جمله نقاط حادثه خیز این شهرستان عنوان  و خواستار ایمن سازی این نقاط شد  .

,

 

,

 

,

فلاحی فرماندار شهرستان سربیشه نیز در این جلسه اماکن تاریخی  را یکی از داشته های آن منطقه عنوان و از همه مسئولین خواست تا در جهت شناساندن و معرفی آنها اهتمام ویژه ای داشته باشند .

,

 

,

وی با اشاره به بارش برف و باران روزهای اخیر آن را یک تجربه ارزشمند برای ستاد مدیریت بحران این شهرستان بیان و افزود : این بحران به صورت هماهنگی های تلفنی به  خوبی  مدیریت و نیازی به برگزاری جلسه درهمان زمان نبود .

,

 

,

فلاحی همچنین با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی از ضروریات هر جامعه ای است به خصوص جامعه ای که بر مبنای اسلام بنا شده گفت : در آستانه سال نو از دستگاهها توقع می رود که روحیه نشاط را در جامعه تزریق کنند .

,

 

,

فرماندار شهرستان سربیشه همچنین با اشاره  به پیشنهاد مطرح شده در خصوص جشن مردمی لحظه تحویل سال نیز گفت : این موضوع در اختیار خود دستگاههای اجرایئ می باشد و خود آنها می توانند برای برگزاری آن اقدامات لازم را انجام دهند .

,

 

,

در این جلسه مقرر شد بخشداران شهرستان سربیشه با هماهنگی دستگاههای اجرائی نسبت به تهیه و نصب تابلوهای شناسایی اماکن تاریخی این شهرستان از جمله روستای هدف گردشگری چنشت و ماخونیک  در مبادی ورودی و مسیرهای  اصلی اقدام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه