اخبار داغ

مراسم معرفه دادستان سراب و رییس حوزه قضایی مهربان برگزار شد

مراسم معرفه دادستان سراب و رییس حوزه قضایی مهربان برگزار شد
حجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سراب گفت: کار برای خدا وقت اداری و غیر اداری نمی شناسد و تلاش در نظام اسلمی و تلاشی که در مسیر حرکت نظام اسلامی است مبتنی بر این دیدگاه الهی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب , حجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سراب با بیان اینکه خدمت در شهر شهدای تخریب و اطلاعات و شهرتی که به نام شهدا دارد ارزش والایی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی افزود: اهداف بلند گامی بلند می خواهد و بیان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه قوه قضاییه باید انقلابی بوده و انقلابی عمل کند نشات گرفته از این شعار هست.

,

مظفری با اشاره به جایگاه قوه قضاییه و اینکه ملجا دادخواهی مردم است خاطرنشان کرد: فرد ستمدیده باید قوه قضاییه و دادگستری را پناهگاهی موثر بداند, همانطور که مجرمین و تعدی گران به حقوق دیگران بایستی رعب و وحشت از این قوه داشته باشند.

,

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه قضاوت در دادگستری بر مبنای مستندات و ادله هست اظهار داشت: دادستان یعنی کسی که دادِ مظلوم را از ظالم می گیرد و وظیفه خطیری دارد.

,

وی ادامه داد: قانون برای دادستان بیش از 360وظیفه را برشمرده که پیگیری حقوق عامه مردم, امور حسبیه و مسائل اجتماعی از جمله مهمترین آنهاست.

,

این مقام مسئول ابراز داشت: کار برای خدا وقت اداری و غیر اداری نمی شناسد و تلاش در نظام اسلامی و تلاشی که در مسیر حرکت نظام اسلامی است مبتنی بر این دیدگاه الهی است.

,

مظفری در پایان با ارائه حکمی از سوی رییس قوه قضاییه سید احمد علیانسب را به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سراب معرفی کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه