اخبار داغ

معاون فرماندار آبیک:

سخنران مراسم چهلم مرحوم هاشمی زیر نظر فرماندار انتخاب نشده است

سخنران مراسم چهلم مرحوم هاشمی زیر نظر فرماندار انتخاب نشده است
معاون فرماندار آبیک با اشاره به اینکه مراسم چهلم آیت‌الله هاشمی در آبیک به صورت مردمی بوده است، گفت: سخنران مراسم چهلم آیت‌الله هاشمی زیر نظر فرماندار انتخاب نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نگاه آبیک؛ محمد حسینی معاون فرمانداری شهرستان آبیک پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در جمع مردم آبیک که به نشانه اعتراض نسبت به حضور شیخ قدرت علیخانی در آبیک، در دفتر امام جمعه این شهر حضور داشتند، گفت: نظام جمهوری اسلامی در یک چهارچوب است که در رأس آن ولی‌فقیه قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,
وی افزود: من و آقای فرماندار در جریان موضوع دعوت شیخ قدرت علیخانی نبودیم و بر اساس دعوت گروه‌های مردمی این سخنرانی صورت گرفته است.
,
حسینی مطرح کرد: هر کشوری دارای ساختار مختلف هستند و تفکر خاص خودشان را دارند. هرگاه این گروه‌ها از چهارچوب نظام پا را فراتر بگذارد رهبری با آنها برخورد می‌کند.
,
این مسئول ادامه داد: ما باید براساس اصول باید حرکت کنیم. سخنران اصلی آقای شاهرخی است شیخ قدرت علیخانی به عنوان مهمان در این مراسم حاضر می‌شود. 
,
وی گفت: همه باید قدر نظام را بدانیم امروز مردم در سوریه هیچ امکاناتی ندارند؛ این ناامنی که در حاشیه کشور هست باعث ناراحتی‌ است.
,
معاون فرماندار آبیک عنوان کرد: در سال ۸۸ اتفاقات ناگواری افتاد و دشمن در حال بهره‌برداری از این فتنه بود و دشمنی که سال‌های سال از دشمن سیلی خورد در آن روز امید پیدا کرد.
,
وی اضافه کرد: دشمن به دنبال نفوذ در کشور است و سعی دارد با ایحاد تفرقه در بین مردم کشور را دچار آشوب کند؛. در سال ۸۸ مسیر کشور از مسیر اصلی خارج شد و با درایت رهبری این موضوع مدیریت شد.
,
حسینی با اشاره به تجمع مردم در اعتراض به حضور علیخانی در آبیک گفت: امام جمعه به استاندار زنگ زده بود و تذکرات لازم را داد اما این برنامه هماهنگی شده و ما نیز در جریان نبودیم.
,
وی افزود: خواهش من از مردم این است که خویشتنداری کنند. ما این را می‌دانیم که شاکله این شهرستان بسیار خوب است و هیچ تنشی در این شهرستان ایجاد نشده است؛ در این برهه طبق مسئولیتی که بر عهده فرماندار گذاشته‌اند حرف شما را می‌شنویم و با گروه‌های مختلف در ارتباط هستیم.
,
این مسئول با اشاره به اینکه این مراسم از قبل مشخص شده بود ولی سخنران معلوم نبود، گفت: من از ابتدا که اینجا آمده‌ام و از همه گروه‌ها خواستم مانع کار نشوند و نباید وارد حاشیه شویم و هیچوقت علاقه به حاشیه نداشته‌ام. 
,
وی با تأکید بر اینکه از اصل فتنه بیزاری می‌جویم، مطرح کرد: درباره تجمع امروز همه شما را به خویشتن‌داری دعوت می‌کنم.
,
در این تجمع مردم ولایتمدار آبیک اظهار کردند: چرا مسئولان می‌گویند دادستان در جربان نیست، ما نسبت به رفتار دوگانه دولت در شهرستان‌ها اعتراض داریم. درخواست ما این است وقتی فردی انقلابی در شهرستان حاضر می‌شود برای سخنرانی وی با ملایمت برخورد کنند.
,
این شهروندان آبیکی گفتند: معیار ما برای سنجش مسئولین در بیزاری از فتنه با عدم حضور در این مراسم سنجیده می‌شود؛ ما داغدار حضرت فاطمه(س) هستیم ایشان الگو ولایتمداری بودند؛ چرا باید از فردی دعوت شود که حامی فتنه‌گر است فتنه‌گرانی که در سال ۸۸ به اصل ولایت فقیه توهین کردند.
,
لازم به ذکر است مردم آبیک مخالف حضور حجت‌الاسلام شیخ قدرت علیخانی در آبیک هستند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه