اخبار داغ

پوستر/اقتصاد لیبرال

پوستر/اقتصاد لیبرال
اندیشه سودپرستی سرمایه داری لیبرال در همه سطوح مدیریت نفوذ کرده و با تسلط بر بانکها، بیمه ها و ... سپرده های مردم را به سوی فعالیت های غیرتولیدی که سودی بیشتر از سود تولید دارند کشانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ گسترش بیکاری تا 12 میلیون نفر به گسترش فقر 25 تا 30 میلیون نفری، خالی شدن روستاها از جمعیت حدود 15 هزار روستا و کم جمعیت شدن 13 هزار روستا با 20 خانوار جمعیت. با وجود هزینه کردن حدود 1500 میلیارد دلار بابت واردات کالا و خدمات در 27 سال گذشته، بجای 75 تا 150 میلیون شغل با توجه به معیار جهانی 10 هزار دلار و اخیرا 20 هزار دلار برای ایجاد هر شغل پایدار، تنها 12-11 میلیون نفر شاغل شده اند که نیمی از آنها مشاغل دلالی و واسطه گری است.خصوصی کردن شرکتهای دولتی بر خلاف قانون اساسی بدون دستیابی به اهداف تعیین شده و پدیدآوردن طبقه جدید ثروتمندان و یا اشراف جدید؛ که بر خلاف اشراف قدیم عنصر دفاع ملی تحت تاثیر منافع شخصی آنان است.پدید آمدن مدیران فاسدی که مدافع طبقه اشرافی و مورد حمایت این طبقه برای کسبثروت و قدرت و نفوذ بیشتر هستند. از جمله مشکلات سرمایه داری لیبرال هست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , شبکه اطلاع رسانی هرمز, ؛ گسترش بیکاری تا 12 میلیون نفر به گسترش فقر 25 تا 30 میلیون نفری، خالی شدن روستاها از جمعیت حدود 15 هزار روستا و کم جمعیت شدن 13 هزار روستا با 20 خانوار جمعیت. با وجود هزینه کردن حدود 1500 میلیارد دلار بابت واردات کالا و خدمات در 27 سال گذشته، بجای 75 تا 150 میلیون شغل با توجه به معیار جهانی 10 هزار دلار و اخیرا 20 هزار دلار برای ایجاد هر شغل پایدار، تنها 12-11 میلیون نفر شاغل شده اند که نیمی از آنها مشاغل دلالی و واسطه گری است.خصوصی کردن شرکتهای دولتی بر خلاف قانون اساسی بدون دستیابی به اهداف تعیین شده و پدیدآوردن طبقه جدید ثروتمندان و یا اشراف جدید؛ که بر خلاف اشراف قدیم عنصر دفاع ملی تحت تاثیر منافع شخصی آنان است.پدید آمدن مدیران فاسدی که مدافع طبقه اشرافی و مورد حمایت این طبقه برای کسبثروت و قدرت و نفوذ بیشتر هستند. از جمله مشکلات سرمایه داری لیبرال هست,

 

,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه